  • Data: 2019-06-14 08:15:11
    Temat: Re: dom pod miastem, alarm, net, na rpi? - jakie graty
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynam widziec przez sciane. Wszyscy tutaj pisza ze we wlasnym domu spokoj,
    cisza, blogostan grillowy z sasiadem itp. I nagle chcesz sie zabezpieczac przez
    jakimis wrogimi silami. W zeszlym tygodniu sasiad spytal co robie w nastepnym
    tygodniu. Zgodnie z prawda odpowiedzialem ze bede robil nic, jak zawsze zreszta. To
    dal mi klucze od swojego mieszkania zebym mu rybki karmil. Jak bym jednak cos mial
    robic to dalby klucze od mieszkania sasiadce z pierwszego pietra. Bursztynowa komnate
    masz czy co?

    Okazja czyni złodzieja.
    Coś tam zaczęło ginąć na wsi po latach spokoju, może plotka, może ktoś
    zapomniał gdzie zostawił grabie i poszła fama po wsi, że ginie.

    Kręcą się u mnie różne ekipy, z różnych rejonów, także obce - pożyczam
    prąd sąsiadowi (w budowie) - przychodzą na posesję podłączać prąd, można
    zajrzeć przez szyby itd.
    A i do warsztatu czasem ktoś zajrzy bezpośrednio, jest tam gratów na
    dychę+*, dla złodzieja to pewnie ze 3 po cenach lombardowych, ale jakby
    przyszło sobie odkupić - szkoda trochę.

    * bo zakładam że "krajzeg",.., grubościówki ~400kg może nie będzie się
    czepiał na szybko

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    Co prawda nikt nie rzucił konkretniejszymi linkami, na co liczyłem.
    Chyba i tak nie mam już czasu zakładać tego alarmu, upały trochę
    wykańczają na budowie i mam opóźnienia (sam robię część rzeczy).