  • Data: 2020-04-02 18:52:18
    Temat: Re: dom z płyty warstwowej
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 01:43:17 UTC-5 użytkownik uciu napisał:
    > Koło mnie ktoś budował 2 bliżniaki.
    > Płyta fundamentowa, stelaż metalowy i na to płyta warstwowa (na dachu też).
    > Myślałem, że ktoś sobie buduje jakiś magazyn a tu pokazało się ogłoszenie, że to
    mieszkania...
    > Kto to kupi..... i to za taką kase...
    > https://www.otodom.pl/oferta/dom-w-zasiegu-miasta-do
    -zamieszkania-ID45bqj.html#f8c676d70f

    Czy ktos kupi to jedno. Czy taka budowa ma sens to drugie.

    Taka plyta moze byc ciepla. Jak odpowiednio gruba.
    Ile trzeba tej grubosci to latwo oszacowac.
    http://termopanele.com.pl/styropian-vs-poliuretan
    tu pisza 10vs6 cm.

    Inna sprawa to fakt czy ta pianka sie nie zdegeneruje po czasie albo z powodu ciepla
    w lecie albo czy woda jak podcieknie to jej tez nie zaszkodzi.
    Jakby mialo kosztowac 100kpln (dajmy na to roczny zarobek) to ja bym zbudowal.
    Za pol miliona to bym se pewnie wybral cos ciekawszego albo zazyczyl budowe z
    mozliwoscia przewiezienia tego domku gdzies indziej.