  • 1. Data: 2020-03-30 08:43:15
    Temat: dom z płyty warstwowej
    Od: uciu <a...@g...com>

    Koło mnie ktoś budował 2 bliżniaki.
    Płyta fundamentowa, stelaż metalowy i na to płyta warstwowa (na dachu też).
    Myślałem, że ktoś sobie buduje jakiś magazyn a tu pokazało się ogłoszenie, że to
    mieszkania...
    Kto to kupi..... i to za taką kase...
    https://www.otodom.pl/oferta/dom-w-zasiegu-miasta-do
    -zamieszkania-ID45bqj.html#f8c676d70f

    uciu

  • 2. Data: 2020-03-30 09:03:42
    Temat: Re: dom z płyty warstwowej
    Od: tmk__ <t...@h...com>

    W dniu 30.03.2020 o 08:43, uciu pisze:
> [...]
    > Myślałem, że ktoś sobie buduje jakiś magazyn a tu pokazało się ogłoszenie, że to

    przynajmniej uczciwie w ogłoszeniu napisali:
    "Dom o dużym współczynniku przenikalności cieplnej" ;)

  • 3. Data: 2020-03-30 10:34:53
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 08:43:17 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    > Myślałem, że ktoś sobie buduje jakiś magazyn a tu pokazało się ogłoszenie, że to

    ja sobie kiedyś rozważałem konstrukcje opartą o płytę warstwową, to wygląda na dobre
    rozwiązanie.

    b.

  • 4. Data: 2020-03-30 14:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uciu a...@g...com ...

> [...]
    > dachu też). Myślałem, że ktoś sobie buduje jakiś magazyn a tu
    > pokazało się ogłoszenie, że to mieszkania... Kto to kupi..... i to

    Jak rozumiem taki dom bedzie drogi w utrzymaniu bo jta płyta słabo
    izoluje?
    Nie ma teraz jakis minimalnych wymagan w tym zakresie?

    Cena rzeczywiście niezła...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 5. Data: 2020-03-30 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik lleeoo Hfgh@wp. ...

    > Ta płyta bardzo dobrze izoluje, chłodnie i mroźnie przemysłowe i
    > takie sklepowe buduję się tylko z tego. Kluczowa jest grubość
    > przegrody.

    No to do czego kolega uciu kontestował te oferte?

    > Poza tym to rzecz gustu. Dla mnie to wygląda jak kurnik.

    Rzecz gustu. Jest prosto, jest tanio w budowie a cena wysoka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 6. Data: 2020-03-30 18:17:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Współczesny drewniak.

  • 7. Data: 2020-03-30 18:20:59
    Od: e...@g...com

    Uczciwy sprzedawca, jak ten co Turkowi sprzedał samochod w "Alternatywy 4"

  • 8. Data: 2020-03-30 20:11:42
    Od: uciu <a...@g...com>

    To ja wole starego drewniaka;)
    W ofercie nie ma za duzo zdjec z zewnatrz... to wyglada jak pomieszczenie gospodarcze
    przy jakiejs firmie.... za pol banki;) Mogli chociaz KG dac na sciany i plytki do
    łazienki;)

    uciu

  • 9. Data: 2020-03-30 22:12:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A ja mam wrażenie, że pójdzie. Jak porównuję ceny polskie i te hiszpańskie to głowa
    boli. W Polsce jest strasznie drogo.
    K.

  • 10. Data: 2020-03-30 22:58:05
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > Współczesny drewniak.
    Drewniak lepszy. No, może kanadyjczyk z krajowego drewna byłby porównywalny.
    Problem w tym, ze taki domek musi mieć stalową konstrukcję, do której mocuje się
    płyty,aood wewnątrz- płyty gipsowe albo co.Płyty montuje się farmerami, więc jest
    trochę przejścia.I kłopoty z obróbką tegoż też bywają. Między płytami są zamki, ale
    nie ma żadnej gwarancji że są dobrze zmontowane. Jedyny sposób- za kilka lat
    popatrzeć przez kamerę termowizyjną. Bo to, że wieje (jak z maxa z gniazdek) to
    jeszcze pikuś- woda się tam dostaje i już nigdy nie ucieka.
    Strop z takich płyt też wymaga konstrukcji mocniejszej niż się wydaje, musi być
    odporny na drgania.
    Inna rzecz- wprawdzie taki domek ma podobną izolację akustyczną co namiot, ale za to
    jak pięknie się pali!
    Pozdro. abomito