  • 11. Data: 2009-03-25 16:42:42
    Temat: Re: domek na działce
    Od: mal <m...@g...com>

    Przepraszam, ale google podwójnie wklepało moją odpowiedź i w dodatku
    pełną krzaczków. Jak na grupę dyskusyjną o ogrodach przystało :-)))

    mal

  • 12. Data: 2009-03-25 17:47:00
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ale dlaczego radzć wizytć w starostwie - poniewaý idŕc teraz moýesz
    > udowodniă, ýe dziaůkć nabyůeú juý z tŕ samowolkŕ budowlanŕ.

    A uprzejmy urzędnik,aby zalegalizować istniejący obiekt budowlany,wyśle
    uprzejme pismo do wszystkich sąsiadów:
    Wzywa się obywatela do stawienia w Starostwie,w dniu wyznaczonym,
    o godz.wyznaczonej.W razie nie stawienia itd...
    Wściekły sąsiad stawia się,biorąc dzień urlopu,a urzędnik spyta,czy nie ma pan
    nic przeciwko temu,że na posesji numer taki i taki,znajduje się obiekt....
    Proszę napisać oświadczenie,że wyraża pan zgodę na obecność tego obiektu,
    proszę poczekać,kierownik postawi pieczątkę i pismo proszę złożyć w
    sekretariacie.Ksero może pan zrobić na poczcie,bo nasze do użytku służbowego
    Urzędu.
    Tak to leciało.
    Mirzan

  • 13. Data: 2009-03-25 21:05:02
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Artur--- pisze:
    [...]
    > Dziekuje za porady....

    Zobacz:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Do-konca-roku-bezpla
    tna-legalizacja-samowoli-budowlanej-1912526.html

    --
    pozdr. Jerzy

  • 14. Data: 2009-03-25 21:07:22
    Temat: Re: domek na dziaůce
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomoúci
    .googlegroups.com
    mal <m...@g...com> napisaů(a):

    > - altan i obiektów gospodarczych na dziaůkach w rodzinnych ogrodach
    > dziaůkowych o powierzchni zabudowy do 25 m˛ w miastach i do 35 m˛
    > poza
    > granicami
    > miast oraz wysokoúci do 5 m przy dachach stromych i do 4 m przy
    > dachach půaskich..."
    >
    > Ten ostatni akapit dotyczy wůaúnie Twojego domku.

    Hejka. Nie dotyczy! Artur napisaů: "kupilem dziaůke rolnŕ na ktorej stoi
    domek letniskowy ok 7x7 metrów i wysoki z 5 metrow".
    Zanim zaczniesz udzielaă porad prawnych, ustal fakty. :-)
    Pozdrawiam kohortacyjnie Ja...cki

  • 15. Data: 2009-03-26 10:29:22
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Artur--- wrote:
    > Witam,
    > Nie wiem czy dobrze pisze ale moze ktos mi doradzi...
    > kupilem działke rolną na ktorej stoi domek letniskowy ok 7x7 metrów i
    > wysoki z 5 metrow.
    > niestety nie ma tego na planie zagospodarowania dzialki... poprzedni
    > wlasciciel postawil chyba na lewo bez planow i nigdzie tego nie

    ja mam na rolnej działce dom sprzed wojny, drewniany, 8x12 i stodołę,
    myślisz, że mam jakieś na to zgody, albo plany zagospodarowania? po prostu
    stoi i koniec.
    jak masz w podatku rolnym/gruntowym wpisaną tę strukturę to nic się nie
    przejmuj.

    moon

  • 16. Data: 2009-03-26 14:58:44
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    Moon pisze:

> [...]
    > prostu stoi i koniec.
    > jak masz w podatku rolnym/gruntowym wpisaną tę strukturę to nic się nie

    Uuu, stary. Na twoim miejscu to bym się z tym nie wychylał, bo jak cię
    dojrzy ten kolega Adaś od "Szanowny panie .... prezesie firmy ...." to
    na mur cię podkabluje i się będziesz tłumaczył :)

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 17. Data: 2009-03-26 18:55:01
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    gont wrote:

    > Uuu, stary. Na twoim miejscu to bym się z tym nie wychylał, bo jak cię
    > dojrzy ten kolega Adaś od "Szanowny panie .... prezesie firmy ...." to
    > na mur cię podkabluje i się będziesz tłumaczył :)

    o matko, widzę, że to się naprawdę roznosi...
    dom wytrzymał okupację i stalinizm, to może i kretynów z usenetu przetrwa;)

    moon

  • 18. Data: 2009-03-28 11:39:38
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-03-24 23:54:29 +0100, "Artur---" <a...@w...pl> said:

> [...]
    > zglaszal...
    > czy musze go zburzyc czy moge gdzies zglosic zeby bylo wszystko w porzadku...

    co do wysokości to mi się coś kołacze po głowie że punktem odniesienia
    jest najwyższy punkt działki i jak stawiasz na pochyłej działce w
    najniższym punkcie to czasem można pociągnąć i trzy kondygnacje

    ale jak piszę "coś mi się kołacze" jak jest to musisz sprawdzić
    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 19. Data: 2009-03-29 21:06:16
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > Hejka. Dowiedz tego się w Urzędzie Gminy na której masz działkę. Wiem,
    > że gminy bądź starostwa dysponują satelitarnymi zdjęciami altanek na
    > ogródkach działkowych i doskonale wiedzą ile z nich ma ponadnormatywną
    > powierzchnię. Czekają tylko na zmianę stosownych przepisów, żeby przysolić
    > podatek lub grzywnę.
    > Pozdrawiam legalnie Ja...cki

    Cały kraj ma zdjęcia satelitarne działek zewidencjonowanych w katastrach
    www.geoportal.gov.pl
    Poszczególne powiaty mają dokładniej.