  • 1. Data: 2009-03-24 20:50:36
    Temat: Róża pomarszczona - cięcie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Chyba mnie za bardzo poniosło - "skosiłam" sekatorem młode (2 lata od
    posadzenia) krzaki róży pomarszczonej na wys. ok. pół metra, a miał być z
    nich docelowo gęsty żywopłot wzdłuż działki i wzdłuż kompostownika. Mąż się
    za głowę złapał... Słusznie? - nie mogę niczego znaleźć na temat cięcia tej
    róży.
    Zawsze tak mam - jak złapię sekator, to się "budzę" nad pustynią :-/

  • 2. Data: 2009-03-24 21:54:45
    Temat: Re: Róża pomarszczona - cięcie?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 21:50:36 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > róży.
    > Zawsze tak mam - jak złapię sekator, to się "budzę" nad pustynią :-/

    No dobra - malinę Polanę tez skosiłam - 10 cm od ziemi...

  • 3. Data: 2009-03-25 01:23:07
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Ikselka wrote:
> [...]
    > za głowę złapał... Słusznie? - nie mogę niczego znaleźć na temat cięcia tej

    Cięcia nie potrzebują, wystarczy wycinać martwe pędy. Ale powinny
    odrosnąć. Na jedną rzecz trzeba uważać - bardzo nie lubią trzktowania
    różnego rodzaju chemikaliami, nawet tymi "ekologicznymi".

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 4. Data: 2009-03-25 10:36:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 21:23:07 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

> [...]
    > odrosnąć. Na jedną rzecz trzeba uważać - bardzo nie lubią trzktowania
    > różnego rodzaju chemikaliami, nawet tymi "ekologicznymi".

    Dziękuję, pocieszyłeś mnie, a "starego" na razie apopleksja jeszcze nie
    powaliła, to może będzie dobrze ;-)
    I dzięki za radę agrotechniczną. Będę mieć na uwadze.