  • 1. Data: 2009-03-21 21:25:47
    Temat: wiosna
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    U mnie dzisiaj było pierwszy raz słychać skowronki
    Zazwyczaj tydzień pożniej przylatuja słowiki
    Jak dla mnie nastała juz prawdziwa a nie tylko kalendarzowa wiosna
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 2. Data: 2009-03-22 09:26:12
    Temat: Re: wiosna
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > U mnie dzisiaj było pierwszy raz słychać skowronki
    > Zazwyczaj tydzień pożniej przylatuja słowiki
    > Jak dla mnie nastała juz prawdziwa a nie tylko kalendarzowa wiosna
    > z pozdrowieniami i uśmiechami

    wiosnę pszczelarze liczą od dnia gdy zakwitną podbiały
    SJS

  • 3. Data: 2009-03-28 15:07:48
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    SJS pisze:

    > Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > wiosnę pszczelarze liczą od dnia gdy zakwitną podbiały
    > SJS
    :)
    Wczoraj w piatek slychac bylo pierwsza pare slowikow
    a dzis cala gorka zakwitla podbialami
    i pszczoly sie o tym zwiedzialy bo kilkanascie zbieralo juz pozytek
    :)