  • 1. Data: 2009-03-22 08:35:48
    Temat: Nietypowe, ciekawe rośliny
    Od: z...@f...pl

    Witam. Wreszcie wiosna. Czas coś posadzić nowego. No a w centrach ogrodniczych
    Banał. Wszystko już mam. Wiem, że na forum są ludzie wysyłający nietypowe,
    ciekawe rośliny za zaliczeniem pocztowym. Proszę o parę linków. Pzdr

  • 2. Data: 2009-03-22 09:36:44
    Temat: Re: Nietypowe, ciekawe rośliny
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > Banał. Wszystko już mam. Wiem, że na forum są ludzie wysyłający nietypowe,
    > ciekawe rośliny za zaliczeniem pocztowym. Proszę o parę linków. Pzdr

    Czy szukasz czegoś konkretnego?Mogę podesłać Ci ofertę ubiegłoroczną,nową zrobię
    w ostatnich dniach marca.
    mirzan. l...@o...pl

  • 3. Data: 2009-03-22 13:13:42
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    > Czy szukasz czegoś konkretnego?Mogę podesłać Ci ofertę ubiegłoroczną,nową
    > zrobię
    > w ostatnich dniach marca.
    > mirzan. l...@o...pl

    A ja mogę Cię Mirku poprosić o ofertę ?
    Interesują mnie zioła.
    Pozdrawiam - Jagoda

  • 4. Data: 2009-03-22 15:51:17
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > Czy szukasz czegoś konkretnego?Mogę podesłać Ci ofertę ubiegłoroczną,nową
    zrobię
    > w ostatnich dniach marca.
    > mirzan.          l...@o...pl

    Czekam niecierpliwie, bo chyba nawet jechać do Ciebie mi się chce.
    :-)

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 5. Data: 2009-03-23 08:01:46
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Jagoda napisał:
    (...)

    > A ja mogę Cię Mirku poprosić o ofertę ?
    > Interesują mnie zioła.

    Oo, zioła to i ja poproszę.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 6. Data: 2009-03-23 08:28:40
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Czekam niecierpliwie, bo chyba nawet jechać do Ciebie mi się chce.

    Zapraszam,jak już będzie ciepło.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 7. Data: 2009-03-23 08:31:17
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Oo, zioła to i ja poproszę.

    Za tydzień.Ale ja nie mam takich ziół co się do kapusty sypie albo w marketach
    kupuje.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 8. Data: 2009-03-23 18:03:37
    Od: z...@f...pl

    > Czy szukasz czegoś konkretnego?Mogę podesłać Ci ofertę ubiegłoroczną,nową zrobię
    > w ostatnich dniach marca.

    ..poproszę o ubiegłoroczną, a jak będzie gotowa nowa to równieź. Pzdr

  • 9. Data: 2009-03-24 08:50:33
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik mirzan napisał:
    > Za tydzień.Ale ja nie mam takich ziół co się do kapusty sypie albo w marketach
    > kupuje.

    Takie to sama mam.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem