    From: "atman" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: drewniana altanka
    Date: Thu, 16 Apr 2009 14:11:38 +0200
    Sender: r...@h...nplay.net.pl

    Użytkownik "D" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gs765q$hp$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Czy ktoś z Was stawiał samodzielnie altankę na działce? Rozpatrujemy
    > możliwość kupna takiego domku
    > http://www.leroymerlin.pl/mpng2-front/pre?zone=3cols
    &idLSPub=1204797535&idEIPub=1204795959
    > do tego jeszcze z 200 zł za transport :-(, ale znajomi radzą, by kupić
    > płyty OSB (cena za jedną ok. 50 zł) i z nich zbudować domek. Nie ukrywam,
    > że zależy nam na cenie, ale też nie mamy żadnego doświadczenia
    > stolarskiego. Maszyn, poza wiertarką też nie. Wymiary - maksymalnie
    > 2,4x2,4 m (większy nie wejdzie). Może ktoś doradzi, czy sam budowałby z
    > płyt (desek? - kubik drewna zaimpregnowanego to koszt ponad 500 zł), czy
    > jednak zdecydować się na "kupny" domek? A może ktoś ma w swoich ulubionych
    > linka do stron, które pokazują, jak samemu zbudować altankę?

    Stawiałem z ojcem podobną szopę dwa lata temu
    2,5x3,5 a więc nieco większą. Deski i kanciaki kupowałem w tartaku,
    łączenia metalowe, wkręty, impregnat i papę w hurtowni.
    Na podłogę poszło stare linoleum i parę europalet.
    Całość wyszła równe 1000 zł. Oprócz wiertarko/wkrętarki
    przyda się tania wyrzynarka (np; Allegro) aby wyrównać dach i ściany.