  • Data: 2009-09-04 20:13:59
    Temat: Re: dylemat przy zawieszeniu półki
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:9cd53fec-f0d6-4c75-8b8f-679bae4bedc8@v36g2000yq
    v.googlegroups.com...
    Witam,

    Kupiłem ostatnio półki do pokoju do zawieszenia na ścianie. Półki
    osadzone są na kawałku płyty meblowej w której wpuszczone są zaczepy
    do zawieszenia. Nie wiem jak ją zawiesić na ścianię:-(.

    Jedna z popularnych firm meblarskich której skrót brzmi BRW ma w ofercie
    pólki mocowane w podobny sposób. w płycie znajdują się zaczepy (okręgłe
    ustojstwa) umożliwiające zawieszenie na kołkach wygiętych w haczyk (takie
    zwykłe, załamane pod kątem prostym, nie żadne zakręcone). Zaczepy
    umożliwiają doregulowanie poziomu (metodą kolejnych prób podczas wieszania),
    nawet jak kołki są wkręconie nie w poziomie. Może to podobny system. Jakaś
    fotka Twojego zaczepu?

    pozdro
    Łukasz