    From: "Ghost" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: elektroniczne zawory termostatyczne do grzejników
    Date: Thu, 1 Dec 2016 18:20:19 +0100

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    On 01.12.2016 16:55, Ghost wrote:

    >Właściwie to po co instalować tego typu urządzenia?

    W elektronicznym możesz zaprogramować jaką ma utrzymywać temperaturę w
    jakiej godzinie. Ponadto one wykrywają wietrzenie/otwarcie okna, i wtedy
    zakręcają kurek.

    >No chyba, że wspierają zdalne zarządzanie bezprzewodowe. Po jakimś
    >protokole w miarę otwartym, żeby można było samemu dostać się
    >wykorzystując Arduino/RPI.

    Optymalne byłoby bezprzewodowe i zintegrowane z inteligencją budynku. Tak
    się składa, że jest w sieci dostępny projekt z softem, rozszerzający moje
    honeywelle o wifi. Nie bawiłem się tym. Ale trochę słabiące jest, że żaden
    producent nie udostępnia takiego sterowania po wifi jakimś otwartym
    protokołem.