  • 21. Data: 2012-03-07 15:23:42
    Temat: Re: elektryczny piec do c.o.
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jj7t9j$vli$1@usenet.news.interia.pl...
    > Grupa W-3 obowiązuje w przedziale 1200-8000m3. I dla całego tego
    > przedziału cena dla W-3 jest wyższa aniżeli liczyć to dla cen
    > obowiązujących w W-2. I to jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe,
    > nielogiczne, nierynkowe... Gdzie bonus za wyższe zużycie?

    Z ciekawości sprawdziłem jak to było dawniej. Znalazłem taryfę z 2003 roku
    (z cire). Przy zużyciu 4500m3 (i więcej) grupa W-3 jest korzystniejsza niż
    W-2 :) I tak powinno być.

  • 22. Data: 2012-03-07 15:33:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    wiadomości > Grupa W-3 obowiązuje w przedziale 1200-8000m3. I dla całego
> [...]
    > to jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe, nielogiczne, nierynkowe... Gdzie

    nie wiem jak tam twoja matematyka bo to nieprawda :-) Patrzyłes w ten arkusz
    czy sam cos wymyslasz? W taryfie W2 najtaniej jest przy zużyciu 1200m3
    rocznie (2,18) a w taryfie W3 jest taniej od tego 2,18 od 2600 do
    8000m3/rok. A pod koniec W3 cena osiąga 2,08.

    b.

  • 23. Data: 2012-03-07 15:41:02
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

> [...]
    > 1200m3 rocznie (2,18) a w taryfie W3 jest taniej od tego 2,18 od 2600 do
    > 8000m3/rok. A pod koniec W3 cena osiąga 2,08.

    Mam własny arkusz, przecież pisałem wcześniej.

    Przeczytaj bardzo uważnie to co napisałem wyżej zamiast od razu ferować
    wyroki, że nie potrafię liczyć :)

    To co napisałeś w ostatnich dwóch zdaniach to czysta prawda, nie sposób się
    z tym nie zgodzić. Mi jednak chodzi o coś zgoła innego...

  • 24. Data: 2012-03-07 16:06:19
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    wiadomości
    > To co napisałeś w ostatnich dwóch zdaniach to czysta prawda, nie sposób
    > się z tym nie zgodzić. Mi jednak chodzi o coś zgoła innego...

    własciwie to z ciekawosci zapytałbym o co ci chodziło, ale w zasadzie do
    sedna chyba doszliśmy :-)))) Trzeba jakis nowy wątek o solarach zrobić, cos
    za spokojnie jest :)

    b.

  • 25. Data: 2012-03-07 21:52:38
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > ja tam się nie znam, ale woda płynie sobie przez grzejniki i wraca do
    > pieca, bo jak by było za małe ciśnienie to muszę napiełnić układ
    > odkręcając wodę przy piecu gazowym- więc pewnie to układ zamknięty.
    > Pytanie jakie urządzenie zastosować, czy co typu przepływowy podgrzewacz +
    > wymuszona pompa obiegowa w piecu gazowym wystarczy (czy taki przepływowy
    > podgrzewacz załączy się przy - jak sądzę - dość małym ruchu wody w
    > układzie) - a jest to chyba najtańsze rozwiązanie przy zakupie.

    Ja jestem przeciwnikiem wszelkiej wydumki typu ucieranie dupą szkła. Uważam
    że jeśli ma to napędzać c.o. to ma być to kocioł c.o. i tu polecam produkty
    kospela.
    Jeżeli chcesz coś wydumanego to kombinuj a potem się z tym męcz....
    --
    Jackare

  • 26. Data: 2012-03-08 07:25:48
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > własciwie to z ciekawosci zapytałbym o co ci chodziło, (...)

    Napisałem wcześniej: "Grupa W-3 obowiązuje w przedziale 1200-8000m3. I dla
    całego tego przedziału
    cena dla W-3 jest wyższa aniżeli liczyć to dla cen obowiązujących w W-2."

    To zdanie jest przez Ciebie niezrozumiałe. Więc dam przykład.

    Użytkownik Kowalski w roku 2011 miał zużycie z zakresu 300-1200m3 i załapał
    się na grupę W-2, zaś użytkownik Nowak nieco przekroczył 1200m3 i w roku
    2012 jest rozliczany po cenach z grupy W-3.

    W roku 2012 ich zużycie wzrosło do 6000m3. Kowalski zapłaci mniej niż Nowak.
    Jak dla mnie paradoks.

  • 27. Data: 2012-03-08 09:57:35
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał w
    wiadomości > W roku 2012 ich zużycie wzrosło do 6000m3. Kowalski zapłaci
    mniej niż Nowak.
    > Jak dla mnie paradoks.

    po pierwsze zapłaci mniej o jakis 1% czyli nie ma o czym mówić a po drugie
    przerzucą go na W3 z chwila przekroczenia 1200m3 więc zapłaci tyle samo.

    b.

  • 28. Data: 2012-03-08 10:10:16
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > po pierwsze zapłaci mniej o jakis 1% czyli nie ma o czym mówić a po drugie

    Niewiele ale jednak. A powinno być odwrotnie.

    > przerzucą go na W3 z chwila przekroczenia 1200m3 więc zapłaci tyle samo.

    Faktycznie tak jest? Czytam taryfę (Nr 3 KSG) i nic takiego nie widzę...
    Jesteś pewien?

  • 29. Data: 2012-03-08 10:19:17
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-08 11:10, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Niewiele ale jednak. A powinno być odwrotnie.

    > Faktycznie tak jest? Czytam taryfę (Nr 3 KSG) i nic takiego nie widzę...
    > Jesteś pewien?

    ja tam się o tym przekonam, jak nie uda mi się ich zniechęcić do tego
    pomysłu to licznik przepiszę na żonę - w końcu to bezpłatne :)

    Lukasz

  • 30. Data: 2012-03-08 10:51:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"