  • 11. Data: 2018-08-23 19:38:46
    Temat: Re: element elektroniczny
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 19:33 collie <c...@v...pl> pisze:

    > O mało co dobrze ;) - nie o prąd i gaszenie łuku chodzi, ale o napięcie
    > podawane na cewkę stycznika, by mógł on włączyć duży prąd i zgasić łuk.

    Napięcie cewki nie ma znaczenia. Są styczniki na każde napięcie.

    TG

  • 12. Data: 2018-08-23 19:40:06
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 18:32, Kris pisze:

    > A Ty dalej pijesz i trolujesz.

    Przynajmniej nie używaj zagranicznych słów, których nawet nie potrafisz
    poprawnie napisać, jeśli Twoim argumentem w dyskusji są tylko popierdółki
    ad personam.

  • 13. Data: 2018-08-23 19:47:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 19:40:52 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Przynajmniej nie używaj zagranicznych słów, których nawet nie potrafisz
    > poprawnie napisać, jeśli Twoim argumentem w dyskusji są tylko popierdółki

    Dalej trolujesz
    A mogłeś chociaż ten czas poświęcić na doczytanie o stycznikach i przekaźnikach

    > ad personam.

    Niezły jesteś- przecież Twoja aktywność w usenecie to przeważnie "popierdółki ad
    personam".

  • 14. Data: 2018-08-23 20:13:28
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 23 Aug 2018 19:33:26 +0200, collie wrote:
    > O mało co dobrze ;) - nie o prąd i gaszenie łuku chodzi, ale o napięcie
    > podawane na cewkę stycznika, by mógł on włączyć duży prąd i zgasić łuk.

    Pogrążasz się. Dziwi mnie, że nawet nie zadajesz sobie trudu wpisania w
    internet kilku słów zanim zaczniesz udawać fachowca od wszystkiego.
    Oszczędziłbyś sobie wstydu.

    Mateusz

  • 15. Data: 2018-08-23 20:52:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 19:47, Kris pisze:

    > Dalej trolujesz
    > A mogłeś chociaż ten czas poświęcić na doczytanie o stycznikach i przekaźnikach

    A co, po tym blamażu z włączaniem silnika 220 V przekaźnikiem, poczytałeś
    na chybcika w Wikipedii o stycznikach i teraz już jesteś "znafca prundowy"?

    I jeszcze jedno. Myślałem, że pojmiesz aluzję, ale nie, jak widzę. Takiego
    jak Ty aluzja musi w dupę kopnąć, by ją zauważył. Zatem, nieuku, popatrz
    teraz jak nie-gimbusy piszą to słowo, które Ci zastępuje argumenty w dyskusji:
    TROLL, TROLLUJE, TROLLUJESZ, TROLLUJĄ, TROLLOWANIE. Nie dziękuj, idź z Bogiem
    i nie grzesz więcej, bo mnie mierzi ciemniactwo.

  • 16. Data: 2018-08-23 21:15:35
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

    układ banalnie prosty do zrealizowania dla elektryka.
    Tu masz przykład realizacji:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic587068.html
    zamiast "stop" podłączasz pływak.
    Pomijam aspekt doboru stycznika do pompy, zabezpieczeń itd.

  • 17. Data: 2018-08-23 21:16:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 20:53:30 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > A co, po tym blamażu z włączaniem silnika 220 V przekaźnikiem, poczytałeś
    > na chybcika w Wikipedii o stycznikach i teraz już jesteś "znafca prundowy"?

    Dziwny typ z Ciebie- ośmieszyłeś się i dalej brniesz
    Nie pij jak piszesz albo nie pisz jak pijesz.

> [...]
    > TROLL, TROLLUJE, TROLLUJESZ, TROLLUJĄ, TROLLOWANIE. Nie dziękuj, idź z Bogiem
    > i nie grzesz więcej, bo mnie mierzi ciemniactwo.

    Jak widać dalej trolujesz.
    Doczytaj o przekaźnikach, kończ flaszkę i do spania.

  • 18. Data: 2018-08-23 21:40:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.08.2018 o 17:48, pierdofon pisze:
    > przekaznik sie rozewrze lub zewrze jak sie podniesie poziom wody i
    > bedzie zmiana z wylacznika plywakowego.
    Dobrze radzą. Przekaźnik zastosuj, ale nie w ten sposób, żeby dublował
    funkcję wyłącznika pływakowego tylko, żeby pracował z nim szeregowo.
    Masz mieć 2 styki rozwierne szeregowo: jeden od wyłącznika pływakowego a
    drugi od przekaźnika. Jak pływak puści, to puści też przekaźnik.
    Jak pływak zewrze, to przekaźnik pozostanie nadal otwarty i pompa nie
    ruszy. Do tego styku przekaźnika dobuduj rownolegle przycisk "start".
    Jak wody będzie dużo i pływak będzie zwarty i doadtkowo naciśniesz
    "start" to pompa ruszy.
    Lepiej nie umiem wytłumaczyć. Jak coś niejasne to znajdź kogoś
    ogarniętego w woltach i amperach, to Ci zrobi.
    Jacek

  • 19. Data: 2018-08-23 21:42:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.08.2018 o 20:52, collie pisze:
> [...]
    PAX k*rwa między chrześcijany!

  • 20. Data: 2018-08-23 21:56:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.08.2018 20:13, Mateusz Viste pisze:

    > Pogrążasz się. Dziwi mnie, że nawet nie zadajesz sobie trudu wpisania w
    > internet kilku słów zanim zaczniesz udawać fachowca od wszystkiego.
    > Oszczęcdziłbyś sobie wstydu.

    Zamiast troszczyć się o mój wstyd i wypisywać wartościujące mnie ogólniki
    zamiast argumentów, napisz expressis verbis, co w przytoczonym przez Ciebie
    zdanie pogrąża mnie w Twoich oczach jako fachowca nieudawanego, jak mniemam.
    A ja chętnie się podciągnę, nawet w stycznikach, co mi tam. W innym przypadku
    będę musiał pójść Twoim torem w dyskusji i dostosować się do Twego poziomu
    rozmowy.