  • 31. Data: 2018-08-27 21:44:42
    Temat: Re: element elektroniczny
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-27 o 21:14, Uzytkownik pisze:

    > Jakiej mocy masz tą pompę?
    >
    > Jeżeli ma ok. 150W lub więcej to najprostszym rozwiązaniem jest
    > zastosować przekaźnik prądowy
    > https://www.elektrykasklep.pl/towar/epp-619-ff-przek
    aznik-pradowy-jednofunkcyjny/
    > oraz dodatkowy przycisk monostabilny zwierny potrzebny do załączenia
    > (START). Możesz jeszcze dodać drugi przycisk monostabilny rozwierny do
    > wyłączenia (STOP). Jako przyciski możesz zastosować np. taki przycisk
    > zespolony
    > https://www.elektrykasklep.pl/towar/216699-eaton-moe
    ller-podwojny-naped-przycisku/
> [...]
    >
    > Aby ponownie załączyć pompę znów musi się podnieść woda w studzience
    > zwierając styk w pływaku, a także musisz wcisnąć przycisk START.
    >
    > W trakcie pracy pompy możesz zatrzymać jej pracę wciskając na chwilę
    > przycisk STOP.
    >
    > Pompa może być w studzience odległej od tego układu i nie musisz nic
    > przerabiać przy pompie. Podłączasz pompę z pływakiem taką jaka jest
    > oryginalnie.
    >

    > P.S.
    >
    > Za 15 zł to niech sobie Zenek kupi papier toaletowy, który tak samo
    > jest do d.... jak i jego pomysł z zegarem.

    Jeszcze wpadł mi dodatkowy pomysł do głowy. Pomiędzy fazę L zasilania, a
    L pompy możesz podłączyć kontrolkę LED-ową na 230V.

    Kiedy poziom się podniesie do poziomu zadziałania pływaka to kontrolka
    będzie się świecić sygnalizując, że studzienka jest pełna.

    Po załączeniu pompy kontrolka gaśnie, ale wtedy będzie się świecić
    kontrolka sygnalizująca pracę pompy. Kiedy pompa zakończy swoją pracę
    obydwie kontrolki będą zgaszone.

  • 32. Data: 2018-08-27 22:14:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-27 o 21:44, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Po załączeniu pompy kontrolka gaśnie, ale wtedy będzie się świecić
    > kontrolka sygnalizująca pracę pompy. Kiedy pompa zakończy swoją pracę

    Może się okazać, że prąd płynący przez lampkę LED zasili przekaźnik i
    nie będzie się chciał rozłączyć po wyłączeniu się pompy. W tej sytuacji
    należy zastosować dodatkowy przekaźnik pomocniczy załączający pompę.
    Wtedy lampka podłączona do fazy zasilania oraz fazy pompy.

    Można też zastosować przekaźnik prądowy z dwoma stykami zwiernymi np.
    taki:
    https://www.elektrykasklep.pl/towar/epp-620-fif-czte
    rofunkcyjny-przekaznik-pradowy/?gclid=EAIaIQobChMI-a
    7XjoWO3QIVb7ftCh0yug1AEAQYBSABEgLMofD_BwE

  • 33. Data: 2018-08-30 22:30:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Twoje rady odzwierciedlaja twoja glupote. Pompa pewno kosztowala 65 zlotych a ty
    proponujesz sterowanie za 300 zlotych.

  • 34. Data: 2018-08-31 00:08:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Twoje rady odzwierciedlaja twoja glupote. Pompa pewno kosztowala 65 zlotych a ty
    proponujesz sterowanie za 300 zlotych.

    Twoje rady odzwierciedlaja twoja glupote. Pompę może dostał za darmo od sąsiada, a ty
    mu proponujesz zegar za 50zł, a wystarczyłby kawałek sznurka gdzieś znalezionego.
    Ty zapewne sikasz do baku swojego CC? No bo przecież zatankowanie go benzyną
    pięciokrotnie przekracza jego wartość.
    Kogutek jaki ty jesteś głupi to szkoda gadać.

  • 35. Data: 2018-08-31 02:16:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bycie nazwanym glupim przez debila haczy o awans spoleczny.