  • Data: 2018-07-04 19:43:08
    Temat: Re: filtr na czerpni przed reku
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 08:37:26 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Chciałbym dać jakiś prefiltr przez rekuperatorem.

    Też chciałem wziąć toto ale miałem plan kupić więcej tej stalowej siatki
    i zrobić filtr z maty żeby miał większą powierzchnię (harmonijka).
    Wtedy to może mieć sens, bo to co oni tam teraz dają to kaszana.
    Ale jak nie masz miejsca w kotłowni to taka puszka może dać radę,
    tylko jak mówię trzeba usprawnić wkład.
    Jest jeszcze taka fajna puszka

    https://allegro.pl/filtr-kanalowy-dn-200-dospel-z-wk
    laek-eu4-i6727194980.html

    to nie jest dospel, oni tylko tym handlują, da się znaleźć taniej
    zdaje się.

    > stosujecie filtry na anemostacie w kuchni?
    > http://www.instalator.pl/wp-content/uploads/2016/05/
    ABCXventV16-2.jpg

    Mam takich z 5, jeszcze nie udało mi się założyć :> Ale może w końcu
    trzeba by je zużyć...

    L.