  • Data: 2011-01-30 10:01:03
    Temat: Re: firany
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aneta wrote:
    > Jak sądzicie czy firanki są nadal modne cy nie?

    jeśli nie są modne teraz to może będą za rok i wtedy będziesz w awangardzie
    :)

    W modzie jest łączenie różnych stylistyk.

    zresztą gadanie o modzie ma sens jeśli tworzysz bardzo przemyślane wnętrze w
    konkretnej stylistyce.

    Trzeba też brać pod uwagę przyjemność z życia we wnętrzu. Bardzo surowe
    sterylne semi biurowe wnętrze nie będzie wnętrzem miłym do życia. Warto
    jest właśnie złamać konwencję i dodać coś co ociepli lub w druga stronę
    stonuje wnętrze.

    Ja mam dość minimalistyczne wnętrze ale dałem do niego zasłonki i firany,
    proste (surowe) jedno barwne lekko przeźroczyste, dopasowane kolorem do
    ścian i elementów z cegły klinkierowej, powieszone na prostych karniszach
    rurowych ze stali nierdzewnej.

    IMHO pytania o modę nie mają sensu. Polecam kształcić swoją wrażliwość
    estetyczną przeglądać dużo magazynów o wnętrzach i architekturze, ale lepiej
    zwracać na te magazyny które sa skierowane do architektów a nie do gawiedzi.