  • Data: 2014-08-29 13:19:10
    Temat: Re: gaz czy prąd - takie tam rozważania.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 sierpnia 2014 13:08:46 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Ale taki jak mój co kilka lat robię mała demolkę
    > żeby warunki bytowe dostosować do aktualnej sytuacji.
    To tak jak ja. Co kilka lat totalne przemeblowanie a teraz po zaledwie 7 larach
    mieszkania myślimy o wymianie podłogi w salonie- bo ta się już opatrzyła;)
    > Ja dążyłbym do rozwiązania najbardziej elastycznego.
    > I patrzył w prespektywie nie dłuższej niż 5 do 10 lat.
    Daltego pisze- policzona podłogówka i przyzwoicie ocieplona chałupa a czym to pędzisz
    to w zależności od warunków. I wtedy:
    -Twój wujek w takiej sytuacji wywala kocioł na olej i wstawia śmieciucha czy inną PC.
    -Koleżanka wywala piec elektryczny i wstawia gazowy/śmieciucha/PC