  • Data: 2020-01-20 01:40:27
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze tak:

    > Zanim zadałem pytanie, szukałem odpowiedzi w googlach. nie
    > znalazłem nic sensownego, ale brak sensownych odpowiedzi
    > "zwaliłem" na to, że nie potrafię nakarmić wyszukiwarki
    > odpowiednią sentencją.

    albo nikt nie chce sie wypowiedzieć bo nie ma dobrego wyjścia i nie
    chce żeby było na niego.

    > Na klatce są 2 przewody W mieszkaniu były 2 przewody, będą trzy.
    > czy TREAZ trzeci przewód coś poprawi w bezpieczeństwie?

    poprawi bo nie płynie w nim prąd i nie upali się.

    > Elektroda, forum elektryków - w skrócie: Zmuś spółdzielnie do
    > wymiany kabli. nie dawać odpowiedzi, bo sobie krzywdę zrobi.

    tak męcz spółdzielnię.

    > Nie przepali mi się nowy kabel, bo ma 2.5mm a ten do
    > licznika tylko 1.5mm. żółto zielony zostawię w powietrzu, do
    > wykorzystania gdy spółdzielnia będzie robić remont/ wymianę na
    > klatce, a teraz podepnę niebieski do bolców.

    po co dwa razy robić robotę?

    podłącz normalnie po nowemu w gniazdkach i połącz z N na wejściu do
    mieszkania. Jak ma upalić się N to i tak wystąpi faza na bolcach i
    obudowach lodówki, pralki.

    W wielkiej płycie możesz połączyć ten punkt do zbrojenia płyty
    tak jak możesz postawić mikrofalówkę na kaloryferze czy ociekaczu ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.