  • Data: 2020-01-20 09:57:57
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś z rozpaczy "uziemiłem" podłączając do stalowej ościeżnicy drzwi.
    Stare czasy to było uziemianie przez instalację CO, ale zaczęli wymieniać odcinki rur
    na plastik, choć piony często zostają stalowe
    spawane.
    Zimna woda też jeszcze się zdarza w pionach stalowa skręcana na ocynkach.
    No i instalacja gazowa w budynku powinna być uziemiona ;-)

    -----
    > W wielkiej płycie możesz połączyć ten punkt do zbrojenia płyty tak jak możesz
    postawić mikrofalówkę na kaloryferze czy ociekaczu