  • Data: 2016-09-19 11:27:26
    Temat: Re: gilotyna do styropianu
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 09:31:40 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Właśnie miałem Ci zapodać projekt sadysty.
    > Niedawno cob_ra też zrobił podobną maszynkę.
    >
    > No ale, czy te 350 zł to tak dużo?
    > http://www.olx.pl/oferta/maszynka-przecinarka-giloty
    na-do-ciecia-styropianu-CID628-IDdHI0j.html

    > Po budowie to opchniesz za 300 (a może i za 350?) i będzie git.

    na projekcie sadysty się właśnie wzorowałem:-)
    350 za wersje stałą a z regulowanym kątem chce 400 - to nie dużo jak masz wszystko
    kupic. Ja transformator mam, strune i prowadnice szuflad też - pozostej mi kupić ten
    uchwyt do regulacji kąta i to w całość połączyć:-)

    uciu