eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegładź na tapecie (włókninie) szklanej - jaka i czy muszę gruntować? › Re: gładź na tapecie (włókninie) szklanej - jaka i czy muszę gruntować?
    From: "Artur Gatty" <b...@b...maila.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gładź na tapecie (włókninie) szklanej - jaka i czy muszę
    gruntować?
    Date: Tue, 26 Aug 2014 22:15:32 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    dyskusyjnych:972b8f5f-c954-41f5-b5eb-b1ab19e402f3@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 16:25:44 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Tapeta z w��kna szklanego jest idealnie g�adka (ta sufitowa, bo
    > �cienne mog�
    >
    >Pisal o jakiejs fizelinie - wiekszosc mi znanych nie jest gladka tylko ma
    >jakas minimalna fakture ale ja z tym malo do czynienia mialem - wnosze
    >jednak
    >po tym ze chce na ta tapete klasc gladz, ze jednak gladka nie jest - gdyby
    >byla to by gladzi nie chcial klasc :-)

    no właśnie nie jest to powierzchnia gładka jak np. płyta KG, a już
    absolutnie nie ma porównania ze szkłem, jest taki meszek na powierzchni.
    Dlatego chcę położyć na to gładź, ale się nie upieram, jeżeli jakaś farba
    gruntująca wyrówna powierzchnie, jak wspomniana przez Ciebie Sniezka Grunt,
    to z chęcią ją zastosuję.