    Subject: Re: grzejecie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Thu, 22 Sep 2016 09:15:27 +0200

    W dniu 2016-09-22 o 08:06, scruffty pisze:
    > Witam,
    >
    > W sumie to dopiero druga połowa września, ale u mnie temperatura w nocy
    > spada do 6 st. a w dzień dzisiaj ma być tylko 15. W domu utrzymuje się 21 i
    > niby nie powinno być źle, ale wyleźć spod prysznica ciężko (zwłaszcza żonie
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za
    > wcześnie. A jak u was sprawa wygląda?

    Dzisiaj wstawałem przed 6 i włączyłem pierwszy raz grzejniki (gaz), a
    przymierzałem się już od kilku dni. Dzieciaki, jak ubieram do szkoły na
    8, to przestały mówić "jeszcze pięć minut, chcę spać", a zaczęły "zimno!
    zimno!" więc już chyba czas...

    Żałuję jesienią, że nie mam kominka, rano, to nie, bo wiadomo, każde 30
    sek. na wagę złota, ale wieczorami by się przydał.