  • Data: 2016-09-22 12:42:27
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.09.2016 10:17, quent wrote:
    > On 22.09.2016 08:06, scruffty wrote:
    > Ja tam mam reku więc jeszcze w ogóle nie odczuwam tych nocnych spadków
    > temp.
    > W dzień rolety w górę i łapię słońce.
    > Jest ciepło.

    To samo u mnie.

    W lato z REKU nie korzystam. Nie mam alergików zdiagnozowanych w domu
    więc oka porozwalane są. Ale obecnie pojawia się już pewna
    powściągliwość bo faktycznie zaczyna być chłodno. Od około 17:00 okna są
    zamykane szczelnie i REKU dalej wymienia powietrze. W ostateczności na
    wieczór miałem 23.2 *C z rana 22.5*C. Piec czeka, przegląd przeszedł.
    Już zaczyna mi wilgotność spadać w domu :/ Mam ~40% przy 23*C.

    --
    GreDi