  • Data: 2016-09-22 13:09:12
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-22 o 12:28, quent pisze:

    > Kris - czytasz wybióczo.
    > Ja np. pisałem o zaduchu nie raz ale też o dmuchaniu zimnem od czasu do
    > czasu.
    > Po prostu WG działa często nie tak jakbyśmy chcieli.
    > Wyjątkiem jest oczywiście Maniek.
    > No ale to tylko potwierdza istnienie tej reguły ;-)

    O przepraszam. Nie jestem zadnym wyjatkiem.
    W domach w ktorych bywam przy roznych okazjach, czesciej u sasiadow np.
    kiedy sobie biesiadujemy nie czuje ani zaduchu, ani wiania po nogach,
    nawet na poczatku imprezy. ;-) Mniejsza o mnie. Zwroc uwage, ze nawet
    ostatnie argumenty nie pokrywaja sie z dyskutowanymi w poprzednim watku.
    Tam mial byc zaduch w domu i smrod mieszkanca mokrym koniem. A okazuje
    sie, ze podobno wentylacja wywiewa cieplo. Proponuje zeby uzytkownicy WM
    uzgodnili zeznania, bo raz mieliscie zaduch a innym razem cieplo
    wywiewa. Mi sie zdaje, ze nie wywiewa tylko dom stary, ale co to za
    roznica. Zawsze mozna walnac wentylacja. :-) Bo jak inaczej pogodzic
    zaduch i spadek temperatury?

    Pozdro.. TK