  • Data: 2017-08-29 08:31:12
    Temat: Re: grzybnia z kartonu.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 21:19:31 UTC+2 użytkownik i...@g...pl
    napisał:
    > Pieczarki potrzebują końskiego obornika, a nie Twojego :-)

    No wiem, dokładnie dlatego napisałem że nie mam. Bo wiesz, ten mój to nawet w
    naddatku mam :)

    PS. Jest taka zasada ze pod uprawy skarmiane dla zwierząt można podawać "obornik"
    ludzki. Pod ludzkie można dawać obornik zwierzęcy.
    Chodzi o to aby przerwać ewentualny cykl rozwojowy pasozytów.

    Tak czy siak aby takie pieczarki uprawiać "spokojnie" to trzeba by jednak nie tylko
    obornik mieć odpowiedni i w odpowiedniej ilości ale i odpowiednio go na poletku
    spozytkować aby grzyby nie rosły bezpośrednio na nim. W tych kartonach jest dodatkowa
    "posypka" która sprawia że grzyby gdy rosną nie maja styku z obornikiem...