  • Data: 2017-08-11 11:45:37
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-08-11 11:42, Budyń wrote:
> [...]
    wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare nowoczesnego silnego kompa na
    którym postawe dwa systemy, wiadomo ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po
    godzinach mozna sobie pograć na win7 :)
    nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz
    odpada bo za nowoczesny?

    > word w wersji 1995 nie chce mi sie na win7 zainstalować :)

    WPS office też nie? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info