    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile lampek
    Date: Fri, 19 May 2017 22:48:28 +0200

    W dniu 19.05.2017 o 17:52, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > http://allegro.pl/najmocniejsza-zarowka-led-e27-15w-
    1550-lm-jakosc-i6724380923.html

    > czy jak dam 4 takie żarówy do salonu
    > 3 do sypialni
    > 3 do łązienki
    > 2 do holu
    >
    > to nie będzie za dużo/za mało? proszę o opinie!

    dużo zależy od typu diody. 1500lumenów z 15w jest możliwe do
    osiągnięcia, ale w takim przypadku, jako sprzedawca, chwalibym się
    bardzo jakością diód, napisałbym że to klasa premium, itp. tyle że przy
    takiej mocy, ważne też jest ile tych diód jest, jakie chłodzenie i jakie
    zasilanie. a patrząc na tą żarówkę i cenę - wątpię... mocno wątpię.
    są diody które mają naprawdę fajny kolor. znaczy sztucznie dostosowany
    kolor do tego co się ludziom podoba. ale to drogie diody. w "żarówkach"
    raczej nie uświadczysz. więc jeśli możesz, to zamontuj w parach żarówki
    zimne i ciepłe. jeśli naprawdę chcesz mieć oswietlenie diodowe, pomyśl o
    taśmach z diodami wszędzie gdzie możesz je dać. uzyskasz ciekawe, trwałe
    i (możliwe) bezcieniowe oświetlenie.
    ToMasz
    20m2 - 20w
    40m2 40 wat - takie pi razy oko mam oświetlenie ledowe, ale jest to
    postrzegane raczej jako bardzo jasne. Najczęściej działa na połowie mocy