  • 111. Data: 2015-09-09 22:26:54
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym
    > Art. 66. 1. Wynik referendum jest wiążący, jeżeli wzięła w nim udział więcej
    > niż połowa uprawnionych do głosowania.

    i do czego wiązałyby pytania referendalne?
    do zmiany fiansowania partii np?
    czyli mogżnaby tym uzasadnic 10 krotne zwiększenie wpływów partii. Bo
    przecież Polacy chcieli

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2015-09-09 22:35:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

> [...]

    >do zmiany fiansowania partii np?
    >czyli mogżnaby tym uzasadnic 10 krotne zwiększenie wpływów partii. Bo

    oczywiście

  • 113. Data: 2015-09-09 22:42:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-09 o 22:25, Ghost pisze:

    > Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Japierdolę, pod jakim kamieniem się takie miśki lęgną?
    To przestań pierdolić i napisz jak by dalej wyglądała procedura, na
    przykład z jowami, gdy posłowie postanowią sobie odrzucić jakiekolwiek
    zaproponowane zmiany w konstytucji i/lub ustawach? Jak ich zmusisz do
    głosowania za jowami gdy im się podoba tak jak jest?

  • 114. Data: 2015-09-10 08:35:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >zaproponowane zmiany w konstytucji i/lub ustawach? Jak ich zmusisz do
    >głosowania za jowami gdy im się podoba tak jak jest?

    POSZUKAJ SOBIE LENIU, nie będę ci wszystkiego podstawiał.

  • 115. Data: 2015-09-10 10:06:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > oko 30 do 50%. Przyjmijmy ze 40% (gdyby dopisac pytania z referendum
    > dudy to byla szansa na ponad 50% czyli wiążące)
    > Pozostałe 60% i tak nie pójdzie, a ja nie smiałbym powiedziec ze wszyscy
    > nie są patriotami. Pewnie niektórzy rzeczywiscie nie są, inni byli chorzy,
    > jeszcze
    > inni widzą ze ich głos nie ma znaczenia - jak nie głosują to te same gemby
    > przy władzy. Nawiasem mowiac gdyby teraz pis przegral albo co gorsza
    > zmarnowal czas rzadzenia to i ja moze przestane na wybory chodzic. Ale to

    Piszesz że widziałbyś zło w naszym kraju, a mimo to nie robił nic by je
    zmienić/zminimalizować? A mimo to uważałbyś siebie za patriotę? Do mnie ta
    argumentacja nie przemawia.

    Jeśli nie ma wyboru pomiędzy dobrem a złem należy wybierać mniejsze zło a
    nie stać bezczynnie.

    > Czyli z tych 40% co zwykle chodzi 3/4 nie poszło. Przestali być
    > patriotami? Skądże. Po prostu nie lubią jak sie ich traktuje jak durniów.
    > referendum było
    > głupio zarządzone, z niedopracowanymi pytaniami a jeszcze władza w twarz
    > powiedziala dwukrotnie obwatelom ze ich głos ma w d.. (2x próba dopisania
    > pytan ktore rzeczywiscie obywateli interesowaly - raz poprzez dopisanie do
    > tego, i raz gdy utrącono referendum dudy).

    Nie żartuj! Dlaczego jakaś emerytka miałaby decydować o przyszłości moich
    dzieci? Wiek w którym się idzie do szkoły to nie sprawa o której powinno się
    decydować w powszechnym referendum. A jeśli koniecznie chcesz to pytanie
    powinno brzmieć czy chcesz aby polskie dzieci w przyszłości miały gorszą
    pracę, mniej dzieci i niższe emerytury.

    Ekonomia i biologia są proste. Jak masz na rynku dwóch 26 latków którzy mają
    to samo wykształcenie ale jeden ma już rok doświadczenia to jemu w pierwszej
    kolejności dasz szansę. Jak kończysz studia rok wcześniej to masz rok więcej
    na znalezienie męża i większe szanse na uniknięcie wad u dziecka. Jak rok
    dłużej pracujesz to Twoja emerytura będzie większa. Nie ma żadnego
    racjonalnego argumentu by odwlekać pójście do szkoły jest tylko
    populistyczny o "zabieraniu dzieciom dzieciństwa" - tak jakby siedzenie w
    domu przed telewizorem albo wprzedszkolu bo rodzice w pracy było bardziej
    wartościowe niż siedzenie w klasie.

> [...]
    > konstytucji itd". Na dodatek tylko kukiz jest nakręcony ze jowy załatwią
    > wszystkie problemy a to bzdura. W okręgu wyborczym liczącym 80000
    > mieszkanców i tak nie masz szans znać czy choćby słyszec o kandydacie. No
    > chyba
    > że ma kase -ale przeciez nie o to chodziło, tak? Zatem w jaki sposób
    > zagłosujesz? Ano tak jak partia wskaże. Nic sie nie zmieni - powiem
    > wiecej, bedzie
    > znacznie gorzej bo wszystkie małe partie zostaną wycięte w pień. Zeby to
    > miało sens okręgi powinny być małe - ale jak to zrobic bez powiekszania

    W takich stanach na przykład JOW'y działają. Ludzie znają "swojego"
    przedstawiciela z nazwiska. Co więcej on ma biuro w ich okręgu i mogą się do
    niego zwrócić. Bo tam polityk zaczyna od spraw lokalnych. W takim Wrocławiu
    wygrałby Dutkiewicz, w Gliwicach Frankiewicz a w Warszawie HGW (gdyby
    oczywiście startowali) idea jest taka że jak ktoś jest dobrym politykiem w
    małych sprawach to i w sejmie będzie ok.

    Ale to wymaga tego aby już w wyborach samorządowych głosować świadomie
    zaczynając od wójta czy radnego ze swojej dzielnicy. Ostatnie wybory
    samorządowe pokazały że ten proceder postępuje w coraz większej liczbie
    miast i gmin zwyciężyli niezależni, ale już w sejmikach ich praktycznie
    brak. Dlatego myślę, ze za jakiś czas i nasze społeczeństwo dojrzeje do
    JOW'ów.

  • 116. Data: 2015-09-10 11:09:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 10:06:27 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > zmienić/zminimalizować? A mimo to uważałbyś siebie za patriotę? Do mnie ta

    jesli moje ruch będą kompletnie bez sensu, bo nie bedą dawac zadnego efektu, to
    szkoda sie tylko łudzic ze robie cos dla ojczyzny. To tylko uspokajanie sumienia - a
    nie o to chodzi.

    > Jeśli nie ma wyboru pomiędzy dobrem a złem należy wybierać mniejsze zło a
    > nie stać bezczynnie.

    własciwie zgoda (bo trzeba tez patrzec czy jakis inna drogą jednak nie isc w kierunku
    dobra). Sprawa sprowadza sie do oceny zdarzenia: na przykład to referendum - co jest
    mniejszym złem? Jesli pójde do referendum to legitymizuję działania bardzo złej
    władzy która trzeba odsunąć- zatem nie wybieram mniejszego zła tylko wieksze.
    Widzisz ze to kwestia oceny - ty mozesz miec inną niz 3/4 głosujących.

    > Nie żartuj!

    nie zartuje - władza pokazała gdzie ma obywateli którzy zebrali sporo podpisów - o to
    tylko chodzi. Co do referendum dudy:

    >Dlaczego jakaś emerytka miałaby decydować o przyszłości moich
    > dzieci?

    bo to sie nazywa demokracja? Tu akurat ci to przeszkadza?

    >Wiek w którym się idzie do szkoły to nie sprawa o której powinno się
    > decydować w powszechnym referendum.

    Tak - chyba ze wladza wbrew rodzicom i ekspertom brnie w jakies niezrozumiale
    eksperymenty.

    >A jeśli koniecznie chcesz to pytanie
    > powinno brzmieć czy chcesz aby polskie dzieci w przyszłości miały gorszą
    > pracę, mniej dzieci i niższe emerytury.

    Czysta demagogia rodem z newsweeka. Ciekawe ze referendum komorowskiego nie
    potraktowales podobnie.

    > Ekonomia i biologia są proste. Jak masz na rynku dwóch 26 latków

    to moze zacznij od biologii 6latków? Są dzieci gotowe na szkole bo lepiej rozwiniete
    - ale sa dzieci niegotowe. Te trzeba bedzie wyciagac na sile poswiecajac im czas - na
    czym ucierpia te zdolniejsze. To jest rownanie w dol.
    I ty piszesz o lepiej wykształconych 26latkach?

    >Nie ma żadnego
    > racjonalnego argumentu by odwlekać pójście do szkoły jest tylko
    > populistyczny o "zabieraniu dzieciom dzieciństwa" - tak jakby siedzenie w

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/brytyjski-ekspert-o-wy
    sylaniu-6-latkow-do-szkoly,artykuly,550824.html
    i milion innych linków. Tak generalnie mówią eksperci.

    > W takich stanach na przykład JOW'y działają.

    A to tam jest wiecej niz dwie partie? I moze ta trzecia ma niezerowe szanse miec cos
    do powiedzenia?
    Po mojemu jesli głosy 30% (przykładowo) wyborców ida do kosza i nie maja oni zadnej
    reprezentacji to jest to kiepski system.

    b.

  • 117. Data: 2015-09-10 11:50:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 21:02, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jaką firmą dowodzisz? Co by się nie naciąć :-)

    A Ty w w jakiej zatrudniasz same miernoty?

    --
    MN

  • 118. Data: 2015-09-10 11:51:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2015 o 20:34, Budyń pisze:
    > wezcie przestancie o tym koszeniu :-) Adam zamknal temat, no :)
    >

    > Zatem - czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi z tym parciem w europie na
    przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    NTG, matole.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 119. Data: 2015-09-10 12:25:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    W dniu 2015-09-09 o 21:02, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >A Ty w w jakiej zatrudniasz same miernoty?

    To ty kochasz hamulcowych :-)

  • 120. Data: 2015-09-10 12:55:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 11:51:12 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    przygarniecie imigrantów? Przeciez to sie kupy nie trzyma...

    > NTG, matole.

    Zieeeew, ale musze zauwazyc ze przechodzisz sam siebie - normalnie to zaczynałes
    bluzgac od trzeciego postu, a tu od razu. Zatem potraktuje cie jak zaslugujesz
    równiez w tym jakze ntg watku.

    b.