  • 1. Data: 2023-04-13 10:27:12
    Temat: internet do kamerki
    Od: uciu <a...@g...com>

    Mam wolne kamerki IP (jakiś imou boullet 4Mpi) - obraz nagrywa się na kartę SD i
    możńa go zdalnie z niej podejrzeć.
    Plan takie by zamontować ją na domku na wsi gdzie nie ma netu - by czasem móc
    podjerzeć co się tam dzieje. Plan jest taki by zamontować 2 kamerki.
    Jaki najlepiej internet mobilny kupić pod takie kamerki? A może wystarczy komórka z
    wifi na stałe podpięta do prądu? Jak najlepiej/najtaniej to załatwić

    uciu

  • 2. Data: 2023-04-13 10:42:20
    Temat: Re: internet do kamerki
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/04/2023 10:27, uciu wrote:
    > Jaki najlepiej internet mobilny kupić pod takie kamerki?

    Dogadać sie z sąsiadem, aby udostępnił swoje wifi.

  • 3. Data: 2023-04-13 15:19:37
    Od: uciu <a...@g...com>

    czwartek, 13 kwietnia 2023 o 10:42:28 UTC+2 heby napisał(a):
    > Dogadać sie z sąsiadem, aby udostępnił swoje wifi.

    na tej ulicy same dziadki lub domki letniskowe...próbowałem :-)

  • 4. Data: 2023-04-13 15:47:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/04/2023 15:19, uciu wrote:
    > na tej ulicy same dziadki lub domki letniskowe...próbowałem :-)

    Pozostaje przerobić stary telefon na hotspot i pogodzić się z płaceniem.

  • 5. Data: 2023-04-13 18:15:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.04.2023 o 10:27, uciu pisze:
> [...]
    wifi na stałe podpięta do prądu? Jak najlepiej/najtaniej to załatwić

    Kupiłem router na Allegro za 200zł z LAN/WiFi i kartę Aero2. Rozwiązanie
    ze starym smartfonem/hotspot to porażka. Router ma zewnętrzną antenę
    LTE. Kamery mam na kablach bo WiFi słabe a teren spory. Opłata
    5zł/mies/3 Giga wystarcza. Wiszą na tym 4 kamery alarm i cały smart
    zarządzania. Na dodatek, leci to wszystko z akumulatora + PV. Działa to
    już 4 rok bez problemu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-04-14 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ?? m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > alarm i cały smart zarządzania. Na dodatek, leci to wszystko z
    > akumulatora + PV. Działa to już 4 rok bez problemu.

    5zł/m-c za numer do internetu bez limitu predkosci? Fajna cena.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 7. Data: 2023-04-14 20:53:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.04.2023 o 12:59, Budzik pisze:

    > 5zł/m-c za numer do internetu bez limitu predkosci? Fajna cena.

    https://aero2.pl/pakiety-aero/

    Generalnie Internet jest za darmo ale trzeba captcha wpisać. Jak
    zapłacisz, to nie trzeba :) W routerze trudno wpisać :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-04-14 23:18:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/04/2023 20:53, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Generalnie Internet jest za darmo ale trzeba captcha wpisać. Jak
    > zapłacisz, to nie trzeba :) W routerze trudno wpisać :D

    Podstatwoy problem w tym, że trzeba wpisać z miejsca gdzie ten internet
    jest. Nie da się zdalnie. Co wyklucza Aero2 w wersji darmowej, capcha
    wymusza kupowanie pakietów. Warto zerknąć jakie oferty posiadają
    normalne sieci: Virgin miał np. lejek o niskiej przepustowości, który
    kosztował ~10zł/rok przy paru sztuczkach z ustawieniem konta. Może jest
    nawet lepiej. Nie interesowałem się od dawna.

  • 9. Data: 2023-04-14 23:26:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.04.2023 o 23:18, heby pisze:

> [...]
    > kosztował ~10zł/rok przy paru sztuczkach z ustawieniem konta. Może jest
    > nawet lepiej. Nie interesowałem się od dawna.

    5 zł/mies dla mnie nie jest wydatkiem. Kupuję 5 pakietów za 25zł i mam 5
    miesięcy "z głowy". Mógłbym kupić subskrybcję i zapomnieć ale nie chcę.
    Lejek jest dla kamer "za cieńki". Kiedyś kombinowałem zrobić bridge
    WiFi do domu (2km) ale wybrałem LTE. Wolę mieć to jako "punkt" osobny.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-04-15 11:27:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://www.vectra.pl/oferta/6806/
    Oferta ważna tylko do dziś północy!
    No ale to abo za 10 zł/mies. (10 GB/mies. + dalej lejek 1Mbps).

    -----