  • Data: 2020-06-21 22:24:12
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: ks <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-21 o 13:58, yabba pisze:

    > Zawsze mogą odmówić.
    > Domyślam się, że ta droga z kostki, to droga wewnętrzna na osiedle
    > domków. Szkoda, że inwestor nie pomyślał o zrobieniu swojej kanalizacji
    > do każdego domku przed położeniem kostki.

    To droga gminna. Pytanie co się dzieje po "zamówieniu" przyłaczenia?
    Przyjdzie ktoś do mnie z informacją kiedy podłączą itd i czy będę tyle
    czekał?
    Istnieje możliwość samodzielnego wykonania kanalizacji kablowej do
    studzienki Orange? Jak to by wtedy wyglądało?

    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com