  • 11. Data: 2010-04-13 17:24:16
    Temat: Re: inwestorzy budujcie się to dobry moment :)
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > I co maja wspolnego zarobki ludnosci miejscowej do kupowania nieruchomosci
    > w kraju gdzie jest bezpieczenstwo i swiety spokoj?

    Na emeryturę? Nic. Dla aktywnego życia zawodowego - ogromne.

  • 12. Data: 2010-04-13 17:29:16
    Temat: Re: inwestorzy budujcie si? to dobry moment :)
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Ĺťaden problem:
    > http://www.class.com.pl/nieruchomosci_niemcy.php

    Lubię takich pseudoznawców co w dupie byli gówno widzieli. Z czym chcesz
    porównywać wyludnione DDR czy Berlin? Z polską ścianą wschodnią? Czy też
    może z Warszawą?
    Jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o nieruchomościach niemieckich to nie
    pisałbyś takich dyrdymałów. Podaj jakie to niskie ceny są w Hamburgu czy
    Bonn. Pojadę i kupię kilka mieszkań na wynajem.
    Ja jeszcze nie widziałem by w Polsce burzono wysokie bloki bo nikt tam nie
    chce mieszkać.

  • 13. Data: 2010-04-13 17:31:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Jeśli degrengolada w tzw." starej
    > unii" potrwa jeszcze kilka lat, to jakiś procent co rozsądniejszych
    > niemców czy holendrów zjedzie do krajów gdzie społeczeństwo jest w miarę
    > jednolite etnicznie i kupi tam nieruchomość. Padnie na Polskę, Czechy,
    > Szwajcarię, Lichtenstein, Norwegię, częściowo także pribaltikę czy
    > Finlandię. Jednak znaczącego bumu nie przewiduję.

    W pewnym sensie już czasem mam takich klientów z Niemiec czy nawet Holandii.
    Ciekawe rzeczy opowiadają o ich systemach bankowych i możłiwościach zakupu
    nieruchomosci (mało kto kupuje w Niemczech nieruchomosci na własność).

  • 14. Data: 2010-04-13 18:01:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Boombastic napisal:
    > Lubię takich pseudoznawców co w dupie byli gówno widzieli.

    Strach się bać, strach się bać. Mam ci już ołtarzyk wystawić,
    czy zarezerwować pochówek na Wawelu?

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2010-04-13 18:09:24
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości

    > Lubię takich pseudoznawców co w dupie byli gówno widzieli.

    Jak juz wszedzie byles i wszystko widziales to moze poczytaj cos o kulturze?

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2010-04-13 18:11:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Jak juz wszedzie byles i wszystko widziales to moze poczytaj cos o
    > kulturze?

    A czy to jest grupa pl.misc.kultura czy raczej pl.misc.opowiadanie.bajek?

  • 17. Data: 2010-04-13 18:13:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Strach się bać, strach się bać. Mam ci już ołtarzyk wystawić,
    > czy zarezerwować pochówek na Wawelu?

    Nie, wrzuć kolejnego durnego linka. Przecież ty jesteś specjalista od
    linków, bo na pewno nie od nieruchomości niemieckich.

  • 18. Data: 2010-04-13 19:21:34
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ciekawe rzeczy opowiadają o ich systemach bankowych i możłiwościach zakupu
    > nieruchomosci (mało kto kupuje w Niemczech nieruchomosci na własność).

    Możesz napisać coś więcej?

    --
    AS

  • 19. Data: 2010-04-13 20:46:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Boombastic napisal:
    > Nie, wrzuć kolejnego durnego linka. Przecież ty jesteś specjalista od
    > linków, bo na pewno nie od nieruchomości niemieckich.

    A po co mam wrzucać skoro już od dłuższego czasu odstawiasz
    na liście autokreację aroganckiego nuworysza, który ma przerost
    kasy nad koncepcjami. Sam się wykańczasz.

    --
    Jacek

  • 20. Data: 2010-04-13 22:29:02
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości

    > A czy to jest grupa pl.misc.kultura czy raczej pl.misc.opowiadanie.bajek?

    Tak samo jak nie pl.misc.bandaidiotow. Albo jest sie czlowiekiem na poziomie
    caly czas, albo mature ma sie za przyslowiowe jajka i w pracy udaje sie
    nieomylnego prezesa. Twoja sprawa co Ci pasuje, ale to jak piszesz swiadczy
    wylacznie o Tobie bo reszta to nie idioci i tez cos w zyciu widzieli.
    A linka chyba nie przeczytales zbyt uwaznie bo nie jest wylacznie o cenach.

    Pozdro.. TK