  • 51. Data: 2010-04-14 16:45:16
    Temat: Re: inwestorzy budujcie się to dobry moment :)
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    news:hq433i$tfm$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    >
    > Z tym że zasiłki socjalne przynoszą więcej złego jak dobrego to sie
    > równiez zgadzam. Nie podoba mi się jednak pisanie o innych narodowosciach
    > "dzicy"

    Dzicy jak zrozumialem nieprzyjmujacy lokalnych spolecznych wartosci,
    obowiazkow i kawalka kultury, slowem aspoleczni. Maja gdzies chodzenie do
    pracy, poszanowanie lokalnej kultury a jedyny spoleczny stosunek to stosunek
    roszczeniowy. Tak to czasami wyglada. Tego nauczyly transporty humanitarne w
    afryce np. No ale adwokatem niczyim nie jestem.

    Pozdro.. TK