  • 41. Data: 2010-04-14 09:46:51
    Temat: Re: inwestorzy budujcie się to dobry moment :)
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hq42jp$s2b$1@news.onet.pl...

    > Ale do USA przyjeżdża się co najwyżej za pracą, a nie za zasiłkami.

    Chyba i za praca coraz mniej.

    > Jak w USA murzyn zabije człowieka, to leci na krzesełko, a w UE idzie na 3
    > lata wczasów na koszt podatnika, a potem 10 urzędasów z opieki głaska go
    > po główce, opłaca mieszkanie, aby wychować dobrego europejczyka. Ot - taka
    > różnica. Dla mnie zasadnicza.

    To prawda, ale europa jakby po malu wyciaga z tego wnioski no i sytuacja
    ekonomiczna krajow z przerosnietym socjalem wyglada z roku na rok coraz
    gorzej. Jeszcze niech we Francji pare razy murzyni spala samochody to moze
    pojda po rozum do glowy.

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2010-04-14 09:49:38
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    > Kiedy Oni maja racje. Zasilki socjalne to w wiekszosci samo zlo a dla

    Z tym że zasiłki socjalne przynoszą więcej złego jak dobrego to sie równiez
    zgadzam. Nie podoba mi się jednak pisanie o innych narodowosciach "dzicy"
    itp

    Krzysiek

  • 43. Data: 2010-04-14 11:34:15
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:hq3tc3$c3q$1@news.onet.pl...
    >
    > Trochę szczunku dla innych by nie zaszkodziło.

    Widzisz sek w tym ze ja szanuje np arabow ale w ich krajach gdzie moge
    chodzic po zmroku i mam mniej obaw ze ktos mnie napadnie niz w europe, za to
    ze nie ma tam pijanych oraz ogromny szacunek dla starszych, ale tez domagam
    sie jesli przyjezdzaja na obszar mojej kultury dostosowania sie do jej
    wymogow! Inaczej sa dla mnie dzikimi.
    Tak samo jest jesli ja jezdze do obcych kulturowo krajow dostosowuje sie do
    wymagan i zachowania jakie wymaga tamta kultura.

  • 44. Data: 2010-04-14 11:48:23
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hq497r$g88$1@news.onet.pl...
> [...]
    > domagam sie jesli przyjezdzaja na obszar mojej kultury dostosowania sie do
    > jej wymogow! Inaczej sa dla mnie dzikimi.

    Czyli co? Domagasz sie aby taki Arab w Polsce co niedziele do koscioła
    chodził? Aby posty nakazane zachowywał itp?
    Do jakichj wymogów Twoim zdaniem np Arabowie sie nie dostosowuja w Polsce?
    Ja uwazam np ze skoro mniejszosci na naszym terenie chcą budowac minarety to
    niech buduja. Za własne pieniadze oczywiscie i w zgodzie z polskim prawem.
    Przecież na siłę swojej kultury i obyczajów Tobie nie bedą narzucać.

    Krzysiek

  • 45. Data: 2010-04-14 12:40:55
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > prawem.
    > Przecież na siłę swojej kultury i obyczajów Tobie nie bedą narzucać.

    A czy nie zauwazyles ze z Adamem rozmawialem w kontekscie tego co sie dzieje
    na zachodzie a nie w Polsce?
    Wiec nie wtlaczaj mnie w forme "arab w polsce" ok?
    Jesli Ty uwazasz ze mniejszosci jesli chca budowac w Polsce minarety jesli
    chca to ja moge chciec im tego zabraniac jesli oni u siebie zabraniaja
    chrzescijanom budowania kosciolow i nawet noszenia krzyzykow na szyji. Mam
    do tego prawo skoro jestem na swoim "obszarze kulturalnym".

    "Przecież na siłę swojej kultury i obyczajów Tobie nie bedą narzucać."
    skoro tak piszesz to chyba nie wiesz o czym piszesz i z jakim nastawieniem
    zjawiaja sie arabowie w europie a co wynika z ich religii.....chyba ze to
    mial byc zart.

    Przemek

  • 46. Data: 2010-04-14 12:41:41
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Czesciowo sie z Toba zgodze Boombastic, choc na pewno bezpieczenstwo ma
    > wplyw jesli ktos ma np rodzine i nie chce mieszkac w jakims ogrodzonym od
    > swiata kawalku miasta.
    > Poza tym chyba sie zgodzisz ze wazne dla wiekszosci ludzi jest tez aby
    > sasiedzi z twego otoczenia mieli wspolne korzenie w historii i kulturze
    > taka jaka Ty masz prawda?

    No to popatrz jak praktycznie homogeniczna jest Europa Środkowowschodnia pod
    względem narodowości, ras i kultury w porównaniu do krajów Europy
    Zachodniej. Taki Londyn czy Paryż to tygiel narodów i kultów od wielu, wielu
    lat, więc nie bardzo rozumiem twojego zdania, że akurat teraz ci mieszkańcy
    będą uciekać do m.in. Polski w poszukiwaniu bezpieczeństwa i wspólnych
    korzeni.

  • 47. Data: 2010-04-14 13:15:18
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawem.
    > Przecież na siłę swojej kultury i obyczajów Tobie nie bedą narzucać.

    W Europie zachodniej do bardzo wielu. W szkołach francuskich zabrania się
    noszenia przez rdzenną ludność krzyżyków, bo to może razić muzułmanów. Ale
    już ci sami muzułmanie walczą o prawo noszenia w tych samych szkołach chust,
    i coraz częściej je dostają. Ot taki drobiazg, ale jednak bardzo istotny, bo
    młodzież wychodząca z takiej szkoły dorasta w przeświadczeniu, że w Paryżu
    najważniejsze są prawa szariatu. A na dłuższą metę to bardzo groźne.

    PS. Słyszałeś o szkołach na przedmieściach Berlina, gdzie 10 % dzieci zna
    niemiecki a nauczyciele boją się prowadzić lekcje?
    --
    AS

  • 48. Data: 2010-04-14 13:17:36
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    wiadomości news:hq4d66$sjm$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wielu lat, więc nie bardzo rozumiem twojego zdania, że akurat teraz ci
    > mieszkańcy będą uciekać do m.in. Polski w poszukiwaniu bezpieczeństwa i

    Pisalem o tej ucieczce poniewaz w stosunku do bialych autochtonow mimo
    wszystko pozostalej reszty bylo malo.
    Poparz co sie zaczyna dziac jak zwieksza sie liczba imigranckiej ludnosci -
    mam tu na mysli tych obcych kulturowo- jesli spojrzy sie na zadymy w Paryzu
    czy w Anglii pare lat temu... gdyby tych obcych kulturowo imigrantow byly
    sladowe ilosci to nigdy by takich rozruchow nie bylo.
    Na koniec podam skrajny acz aktualny przyklad tego co sie dzieje gdy
    zwieksza sie stale ilosc ludnosci obcej kulturowo a ludnosci rdzennej nie -
    mam tu na mysli Kosowo, ktore bylo chrzescijanskie (prawoslawne) a juz
    przejeli je muzulmanie.
    I dostrzegam ze tak samo zaczyna sie dziac na zachodzie europy tzn ludnosci
    imigrantow (uwzgledniam tu tez ludzi ktorzy zyja juz w ktoryms pokoleniu
    imigranckim na zachodzie ale sie nie zasymilowali kulturowo w zadnym
    stopniu) wciaz przybywa a rdzennej ludnosci ubywa.

    Nie pisalem o tej ucieczce ludzi z zachodu do naszego kraju jako czyms co
    sie wydarzy jutro czy za rok ale co jest moim zdaniem bardzo prawdopodobne w
    dlugim terminie z powodow wyzej opisanych.

    Przemek

  • 49. Data: 2010-04-14 14:08:26
    Temat: Re: inwestorzy budujcie si? to dobry moment :)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Boombastic napisal:
    > Acha, czyli akurat w tym temacie nie masz nic konkretnego do powiedzenia i
    > twoja wiedza bazuje tylko na linkach z internetu.
    > Mam gdzieś jak ty mnie odbierasz. Z racji swojego zawodu mam wiedzę i
    > doświadczenie i tobie nie musi się to podobać. Jak się podejmujesz jakiegoś
    > tematu to wykaż się jakąś wiedzą lub się nie odzywaj.

    Chyba pomyliłeś sobie wystąpienie na jakiejś operatywce
    z listą dyskusyjną, gdzie każdy może komentować twoje
    wypowiedzi. A teraz spadaj arogancie do KF.

    --
    Jacek

  • 50. Data: 2010-04-14 14:33:35
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    >
    > PS. Słyszałeś o szkołach na przedmieściach Berlina, gdzie 10 % dzieci zna
    > niemiecki a nauczyciele boją się prowadzić lekcje?

    Dokladnie tak jest Adamie.
    A najgorzej jest ze to wszystko za sprawka poprawnych politycznie idiotow
    politykow.

    Przemek