  • 11. Data: 2013-04-16 08:31:56
    Temat: Re: jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Apr 2013 22:38:47 +0200, Marek Dyjor

    > ciekawe kto z kolegów wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji benzynowej.

    Pewnie niczym zwykły, tylko ma większy organ ssący. Ogólnie nie korzystałem
    z nich nigdy, a nie skorzystam tym bardziej po tym jak widziałem taksiarza
    co pawia odkurzał. Fuj. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-04-16 08:49:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 08:31:56 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 15 Apr 2013 22:38:47 +0200, Marek Dyjor

    > Pewnie niczym zwykły, tylko ma większy organ ssący.

    Ja wiem czy większy? Żeby jakoś specjalnie mocniej ciagneły jak zwykłe odkurzacze to
    nie zaobserwowałem

  • 13. Data: 2013-04-16 10:18:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-04-16 08:31, Myjk wrote:

    > Pewnie niczym zwykły, tylko ma większy organ ssący. Ogólnie nie korzystałem
    > z nich nigdy, a nie skorzystam tym bardziej po tym jak widziałem taksiarza
    > co pawia odkurzał. Fuj. ;P

    http://1.bp.blogspot.com/-pY9yBrvuVVQ/Tyw1obL6I8I/AA
    AAAAAAASY/4WCexQnQpH8/s1600/peacock.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2013-04-16 12:57:39
    Od: krak <k...@o...pl>

    http://washservice.pl/environment/cache/images/300_3
    00_productGfx_b689fe4e2f9aef2fe2644cb098a8469d.jpg

  • 15. Data: 2013-04-16 13:29:11
    Od: krak <k...@o...pl>

    i czerwony :)
    http://agapit.pl/upload/oferta/myjnie/odkurzacze-sam
    oobslugowe/ehrle-duo/ODKURZACZ_DUO_CZERWONY_MP_WNETR
    ZE.JPG

  • 16. Data: 2013-04-16 13:47:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 01:06:32 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > w srodku jest zwykły odkurzacz tzw przemysłowy + układ pobierania opłaty i
    >
    > właczania prądu do tego odkurzacza... reszta obudowy to powietrze :)

    W sumie co więcej się spodziewac. to nie prom kosmiczny;)

  • 17. Data: 2013-04-16 19:27:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Witam
    >
    > ciekawe kto z kolegów wie jak jest zbudowany odkurzacz na stacji
    > benzynowej. :)
    Najprostszy? Zwykły odkurzacz przemysłowy, wrzutnik żetonów + coś do
    liczenia czasu. Co wygrałem? :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 18. Data: 2013-04-16 19:54:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wowa wrote:

    > Najprostszy? Zwykły odkurzacz przemysłowy, wrzutnik żetonów + coś do
    > liczenia czasu. Co wygrałem? :)

    Nic, bo na zdjęciach nie widać odkurzacza przemysłowego,
    tylko jakieś bocznokanałówki plus przewody i zbiorniki.
    Chyba, że te najprostsze są z odkurzaczem.

  • 19. Data: 2013-04-16 22:36:25
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Nic, bo na zdjęciach nie widać odkurzacza przemysłowego,
    > tylko jakieś bocznokanałówki plus przewody i zbiorniki.
    > Chyba, że te najprostsze są z odkurzaczem.
    Te na obrazkach są z wyższej półki :)
    Wojtek

  • 20. Data: 2013-04-17 08:19:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Apr 2013 10:18:52 +0200, elmer radi radisson

    > http://1.bp.blogspot.com/-pY9yBrvuVVQ/Tyw1obL6I8I/AA
    AAAAAAASY/4WCexQnQpH8/s1600/peacock.jpg

    Tamten paw aż takie spektakularny nie był. :P

    --
    Pozdor Myjk