  • Data: 2014-08-21 22:17:51
    Temat: Re: jak najtaniej kupić/sprzedać mieszkanie
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2014 16:07, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości grup

    > Seria darowizn pomiędzy członkami rodziny o bliższym stopniu pokrewieństwa?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Dowiedziałem się że wartość mieszkania US weźmie sobie z tabelki. w
    najgorszym wypadku będzie to 100 tyś. czy ktoś wie czy mogę zlecić
    wycenę mieszkania i taka wycena będzie brana pod uwagę?
    O ile wiem, od sprzedaży w najlepszym wypadku będzie trzeba zapłacić 19%
    podatku. Darowizna najbliższa możliwa rodzina to wujek, czyli druga
    grupa podatkowa czyli trochę odliczeń i 12% podatku. Kolejne darowizny w
    zasadzie nie będą konieczne, bo "oblecimy" spadkami. nie spieszy mi się.
    Czy da się taniej? Jeśli obdarowany nie posiada mieszkania to może się
    starać o zwolnienie z podatku?

    ToMasz