eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach › Re: jak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach
  • Data: 2009-09-16 21:37:25
    Temat: Re: jak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Wrz, 11:09, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Forum zrobiłem. Wpisów i uzytkowników juz jest kilku.
    > Prosze o sugestie co i jak zmienić/ poprawić.
    > Chetnie przyjme pomoc w osobie moderatora.http://www.fachowcy.agapo.pl/

    Moje zdanie -> daj sobie spokoj - jezeli myslisz ze wystarczy
    skopiowac phpbb z jakiegos forum akwarystycznego, zmienic kategorie i
    tak sie rozwijac to sie mylisz! Sama idea jest w porzadku ale takim
    wykonaniem nic nie zyskasz poza swoim straconym czasem, ktory moglbys
    poswiecic na szukanie dobrych ekip, zamiast wyladowywac sie na tych
    zlych na forum ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.