  • 91. Data: 2011-01-12 09:41:09
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:igjsop$4qh$1@news.onet.pl...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Odra_1305
    >
    > Co konkretni robiła - nie wiem.

    Pisza, ze do 2010 na PKP.
    A tu platanina o ktorej wspminalem:
    http://picasaweb.google.com/sq3llx/Odra1305#52794078
    42760056930
    przelacznica zddaje sie a nie procesor.

  • 92. Data: 2011-01-12 10:26:31
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 11-01-2011 o 18:36:48 kiki <k...@k...net> napisał(a):

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Mnie żadne gigahertze nie przechodzą przez stropy, bez względu na
    > ustawioną moc czy zysk anten. Kable do transmisji różnicowej to jedyna
    > rzecz, która przetrwa.
    > Co do sprzętu to już nie takie pewne.

    Tu by się musiał wypowiedzieć Jarek.P, ale wydaje mi się, że gigaherce nie
    radzą sobie z przeszkodami. Nie wiem jak w zakresie 2-3Ghz, ale im wyżej
    tym już gorzej. Gdyby było inaczej to mogli byśmi mieć anteny zatelitarne
    na stryszkach pod dachem.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 93. Data: 2011-01-12 13:12:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-01-2011 o 11:26:31 Shaman <s...@o...com> napisał(a):

    > Tu by się musiał wypowiedzieć Jarek.P, ale wydaje mi się, że gigaherce
    > nie radzą sobie z przeszkodami.
    I nie radzą, WiFi działa w obrębie pokoju, może sąsiad ale ściana musi b yć
    bez zbrojenia, przez strop nie przejdzie, tylko druty się liczą :)

    Nie wiem jak w zakresie 2-3Ghz, ale im
    > wyżej tym już gorzej. Gdyby było inaczej to mogli byśmi mieć anteny
    > zatelitarne na stryszkach pod dachem.
    Dokładnie.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 94. Data: 2011-01-12 14:20:05
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 12 Sty, 11:26, Shaman <s...@o...com> wrote:

> [...]
    > tym już gorzej. Gdyby było inaczej to mogli byśmi mieć anteny zatelitarne

    Ja nie jestem jakiś superexpert od mikrofal, ale masz rację, im wyższa
    f tym mniejsza przenikalność przez przeszkody.

    Jednak i nie jest tak źle, jak kolega Ghost powyżej pisze. Mój AP
    spokojnie przez jedną żelbetową ścianę nośną jest odbierany z siłą
    sygnału "dobry" do "bardzo dobry", a jak kiedyś bawiąc się nowym
    nabytkiem robiłem testy, jak daleko mnie słychać, to na klatce
    schodowej (czyli dwie żelbetowe ściany nośne po drodze i jedna
    działówka) kiepsko bo kiepsko, ale łączność była.
    Natomiast z pasmem 5GHz będzie tu na pewno gorzej i tu faktycznie
    strop może się okazać barierą nie do pokonania.

    J.

  • 95. Data: 2011-01-13 11:22:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > tak to właśnie ja:) ty to jednak yntelygentny jestes a ja myślałem inaczej
    > .Hahaha

    Nie brnij