  • Data: 2020-02-16 09:14:53
    Temat: Re: jaka fuga
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 lutego 2020 04:20:28 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A masz podłogówkę i grubo styro pod posadzką? Ja mam 10cm styro, 7cm wylewka
    > miksokretowa. Nie ma możliwości żeby fuga, którą proponujesz nie
    > rozszczelniła się na styku posadzki ze ścianą. Ona jest elastyczna ale
    > w bardzo niewielkim zakresie. Milimetra, czy dwóch nie wytrzyma, powstanie
    > rysa w którą woda będzie się spokojnie wlewać.\

    jest i styro i wylewka i bardzo gęsto rurek pod prysznicem.
    Tam dałem praktycznie co 5cm.
    Pod opływ liniowy dałem XPSA.
    Widziałeś jak elastyczny jest SIKAFLEX? Chyba nie. Naciągniesz go na 200% i nic nie
    pęka.
    U mnie w Bricomanie był do kupienia i na pokazie były zafugowane 2 płytki i można
    było te płytki złożyć jak kartki w książce - fuga była tak elastyczna.
    Były ty 2 płytki od dołu posmarowane SIKABOND jako klej i fuga była z Sikaflex

    Sikaflex to fuga głównie na tarasy właśnie w połączenie z SIKABOND T8.

    Po kolei - mam tak.
    - płyta fundamentowa
    - styro/xps
    - wylewka
    - cała seria mapeia - kołnierze, narożniki, guma
    - klej elastyczny
    - płytki z sikaflex

    Następnym razem na wylewkę dałbym od razu SIKABOND zamiast uszczelnienia i kleju.

    Za późno się dowiedziałem o tym kleju.

    Wykorzystałem go podem na płyki podłogowe zachodzące na dylatacje (nie chciałem
    żadnych listew dylatacyjnych.

    Spisuje się idealnie.
    Minus to cena...

    uciu