  • Data: 2017-12-04 12:05:19
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 04-Dec-17 11:44, Myjk wrote:

    > Jak mu odciąć dostęp do internetów też? ;)

    Mój wtedy nie działał (aplikacja pokazywała, że dzwonek jest offline;
    naciskanie guzika "nicnierobiło").

    Snifowałem ruch sieciowy dla rozmaitych scenariuszy i komunikacja
    pomiędzy programem i *moim* dzwonkiem *zawsze* odbywa się via Weibo.

    Jedyne co masz dostępne lokalnie to video (ONVIF).

    Naciśnięcia dzwonka można się domyśleć snifując ruch sieciowy
    (powtarzalna, charakterystyczna zawartość pakietu TCP).

    Ale nie udało mi się poza aplikacją ani otworzyć rygla, ani włączyć w
    konwersację audio. Przy czym nie byłem jakoś szczególnie zdeterminowany
    i poświęciłem tematowi góra godzinę.

    Piotrek