  • Data: 2017-12-04 14:18:41
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 14:10:53 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jak sam mieszkasz to takie podejście w miarę ok

    W tej chwili mieszkamy już w trójkę :-)

    > Ale czasami koleżanki do żony wpadają czy znajomi do dzieciaka
    > Aczkolwiek tez zbyteczne jest dla mnie podgląd na domofonie- po prostu patrze przez
    okno czy otwieram drzwi i widzę kto stoi.

    No ja mam akurat takie położenie domu że mam w salonie wykusz 3x3 z
    widokiem na furtkę + okno z kuchni też z widokiem na furtkę. Więc
    obserwacja idealna :D

    > A podgląd na smarfonie czy tablecie to mega niewygodne- dzwoni domofon- szukasz,
    fona/tableta, odpalasz aplikację zeby zobaczyć kto zaś?

    Jakby domofon dzwonił jak zwykły telefon na komórkę i od razu był podgląd
    to w sumie - czemu nie :) Ale nie wiem jak to zaimplementować - jedynie
    po wifi przez jakąś apkę np.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.