  • Data: 2019-07-25 09:28:18
    Temat: Re: jaki klej i grzebień do gresu 60x60
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 09:17:29 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Jak se tam stryjenka woli.
    > Jak plytka za 15 lat popeka to moze i bedzie rozrywka zeby ja wykuc i wymienic o
    ile sie zachowalo pare zapasow.

    Po raz kolejny zacytuję Kogutka- "Polak jak się nie zmęczy w robocie to myśli ze
    zapłata mu się nie należy"
    To co piszesz to książkowo jest ok ale warto tak robić w warsztacie czy drewutni(do
    rąbania drewna)
    W salonie mam od 11 już chyba lat położone płytki na najtańszy klej(Mapei majster czy
    jakoś tak) Pod płytkami podłogówka, klej wg murartorów nie nadaje się na podłogówkę a
    płytki pękać nie chcą

    > No chyba ze polozymy tak kiepsko ze cala odejdzie, wtedy bedzie latwiej.
    >
    > Jak kto lubi...

    Od kilku lat mam cichą nadzieje że facet co kładł płytki w moim salonie kiepsko je
    położył i ze klej słabo trzyma
    Nadzieję mam dlatego ze własnie od kilku lat żona mnie coraz bardziej mobilizuje żeby
    płytki wywalić(bo fugi się brudzą) i panele podłogowe położyć.
    Pewnie w tym roku mnie zmobilizuje na tyle ze to zrobię i mam tylko nadzieję ze warto
    było kopic najtańszy klej i przy demontażu łato całość odejdzie od wylewki.