  • 1. Data: 2016-12-18 10:32:39
    Temat: jaki odkurzacz?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chce kupić nowy odkurzacz (tradycyjny) wymieniając dwudziestoletniego
    Zelmera. Na jakie cechy warto obecnie zwrócić uwagę? Cena do 600-700PLN.
    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2016-12-18 12:57:02
    Temat: Re: jaki odkurzacz?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.12.2016 10:32, adam wrote:
> [...]
    > Chce kupić nowy odkurzacz (tradycyjny) wymieniając dwudziestoletniego
    > Zelmera. Na jakie cechy warto obecnie zwrócić uwagę? Cena do 600-700PLN.

    Na żadne cechy. Dzisiejszy zepsuje się zaraz po gwarancji, taka różnica.

  • 3. Data: 2016-12-18 16:08:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    adam pisze tak:

> [...]
    > dwudziestoletniego Zelmera. Na jakie cechy warto obecnie zwrócić
    > uwagę? Cena do 600-700PLN. Dzięki, pozdrawiam

    za tyle to zbliżasz się do przemysłowych, hotelowych.

    Samsungi chodzą po 350zl, bezworkowe, z pilotem w rurze super duper ale
    nie są one dla ludzi nerwowych bo łatwo szarpnąć połamać pojemnik itp.

    Jeśli więc dziewczyna|żona jest nieuważnym narwanym nerwusem to Samsung
    nie pożyje długo. Trzeba szukać coś heavy duty.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-12-18 16:37:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.12.2016 o 10:32, adam pisze:
> [...]
    > Chce kupić nowy odkurzacz (tradycyjny) wymieniając dwudziestoletniego
    > Zelmera. Na jakie cechy warto obecnie zwrócić uwagę? Cena do 600-700PLN.
    Troszkę się spóźniłeś, bo niedawno unijni geniusze od "oszczędzania"
    energii uchwalili zakaz sprzedaży odkurzaczy o mocy powyżej 1600 W.
    Ja bym zwracał uwagę na:
    dużą pojemność worka (o ile chcesz z workiem)
    solidną budowę węża, rur i ssawek
    duże kółka (łatwiej pokonują nierówności np. krawędź dywanu, próg)
    Ja kupiłem taki:
    http://www.zelmer.pl/dla-domu/odkurzacze/tradycyjne/
    starsze-modele/twix-2-w-1/solaris-twix-5500-0-ht
    i na razie przez ponad 2 lata działa bez zarzutu.
    Jacek

  • 5. Data: 2016-12-18 17:05:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Warto popierać polskie, czyli Zelmera.

    -----

  • 6. Data: 2016-12-18 17:12:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > http://www.zelmer.pl/dla-domu/odkurzacze/tradycyjne/
    starsze-modele/twix-2-w-1/solaris-twix-5500-0-ht

    > i na razie przez ponad 2 lata działa bez zarzutu.
    > Jacek
    Udany model. ja też mam taki, przeżył 2 remonty. po drugim przestały
    działać przyciski do zmiany mocy. koniec końców okazało się że
    wystarczyło je przedmuchać kompresorem. nie było żadnej awarii tylko kurz
    ToMasz

  • 7. Data: 2016-12-18 17:18:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Warto popierać polskie, czyli Zelmera.

    Zelmera kupili Niemcy

    pod cytatem

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2016-12-18 19:23:17
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.12.2016 17:18, PiteR wrote:

    > Zelmera kupili Niemcy

    To zamiast szkopów utrzymywać kupię następny Chiński.
    Wszystko nam ten zachód odebrałi ta unia europejska.
    Nas biedną gospodarkę rozpruli jak gra w pokera gdzie gra milioner z
    biedakiem.

  • 9. Data: 2016-12-18 20:01:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie masz dywanow to ja bym kupil najtanszy odkurzacz na kabel i najtanszy
    jezdzacy akumulatorowy. Mam takiego taniego samojezdzacego cudaka i jestem bardzo
    zadowolony. Na kabel tez mam i sluzy zeby z miejsc do ktorych tamten nie dociera od
    czasu do czasu odkurzyc.

  • 10. Data: 2016-12-18 20:44:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I może Niemcy projektują i produkują odkurzacze Zelmera, czy raczej polscy
    inżynierowie?
    Biura w Rzeszowie zaorali?

    -----