  • 11. Data: 2013-03-12 15:13:54
    Temat: Re: jaki piec?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

    > Fajnie, 7 dni na naprawę to całkowita dyskwalifikacja.

    abyś się nie zdziwił z innymi kotłami...

    imho przy grubszych awariach czas oczekiwania na część to dwadni + przyjazd
    serwisu... ma 3 dni z głowy co najmniej.

  • 12. Data: 2013-03-12 15:15:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 20:04:32 UTC+1 użytkownik Marcin
    > napisał:
    >
    > proponowałbym rozwazyć termeta -jest prawie ze najtanszy na rynku, a
    > porządny i z dobrym serwisem.

    tweirdza że robi im to vailant...

    faktem jest że cena za kondesat jest nie do pobicia.

    ale trzeba wiedzieć że to jest bardzo prosty kocioł bez ządnych cudów.

    Dedietrich mcr II ma np w standardzie proste sterowanie pogodowe trzeba
    tylko dokupić czujnik temperatury zewnętrznje za ok 100zł.

  • 13. Data: 2013-03-12 15:46:11
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 15:13:54 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > abyś się nie zdziwił z innymi kotłami...
    >

    > imho przy grubszych awariach czas oczekiwania na część to dwadni + przyjazd
    >
    > serwisu... ma 3 dni z głowy co najmniej.

    Tak czy inaczej 3 dni bez ciepłej wody i ogrzewania to o 4 mniej niż w Aristonie.

    Ja nie wiem jak u mnie będzie z grubszą awarią, nie miałem (i niech tak zostanie, nie
    jestem ciekawy).
    Przy drobnych (piec działał) serwisant przepraszał że, nie może przyjechać tego
    samego dnia i był następnego.
    Na przegląd faktycznie muszę się umawiać 2-3 tygodnie.

    --
    ZZ@private

  • 14. Data: 2013-03-12 16:37:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 15:15:55 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > ale trzeba wiedzieć że to jest bardzo prosty kocioł bez ządnych cudów.

    mój termet jednofunkcyjny grzeje CO i zasobnik CWU. W zestawie był zawór 3drogowy i
    czujnik do cwu. Sterowanie pogodowe ma (czujnik trzeba dokupic). Co jeszcze mozna
    chcieć od pieca? :-)

    b.

  • 15. Data: 2013-03-12 18:37:46
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-12 13:25, Budyń pisze:
    > proponowałbym rozwazyć termeta -jest prawie ze najtanszy na rynku, a porządny i z
    dobrym serwisem.
    No nie wiem. Miałem Termeta Unico i po 6, czy 7 latach padł całkowicie.
    U babci jest Termico i miał już wymieniany blok zaworowy, czy coś w tym
    rodzaju (800 zł plus 300 robocizna). Teraz szwankuje elektronika, a ta
    jest marki włoskiej Bertelli (zna ktoś?). Nowy panel sterowania następne
    800 zł, a jego naprawa trochę taniej, ale serwis Termeta nie daje na
    naprawę gwarancji (taka ciekawostka).
    Albo miałem cholernego pecha, albo włosko-polsko-międzynarodowy składak
    nie jest taki znowu fajny.
    Jacek

  • 16. Data: 2013-03-13 00:11:49
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marcin" <b...@b...pl> wrote in message
    > witam, jaki piec gazowy kondensasyjny poleciacie? hydraulik proponuje
    > Vailanta, warto inwestować w tą firmę? czy kupić piec Ariston? wyjdzie
    > przynajmniej min 1000zł taniej, a to przy kosztach wykańczania domu spora
    > kwota. czy może piece vailant są bardziej ekonomiczne w eksploatacji? dom
    > ok 170m2, na połowie ogrzewanie podłogowe
    > pozdrawian

    Ja mam Vaillanta. Części prawie nie ma poza mafijną dystrybucją przez
    instalatorów i serwisantów. Kup coś co ma części na Allegro.

  • 17. Data: 2013-03-13 08:36:53
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-11 22:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > elektronika nie startuje ile szacunkowo naprawa i termin. Po
    > odpowiedziach wyciągnij wnioski. ja mam aristona i naprawa 700zł+7dni.

    i to jest dobra porada, mi też tak radzono i dlatego nie wybrałem
    Viessmana (tam stwierdzili w porze letniej że wszyscy na urlopach i
    najpierw obsługują dużych klientów), proponuję dodatkowo zadzwonić w
    sobotę wieczorem i sprawdzić która firma dojedzie w niedzielę (niby
    serwisanci 24h ale np. w przypadku mojego pieca- Ferroli- w weekend jest
    problem). Sam kocioł mam na razie drugi sezon i usterki nie miał (to
    moje wzywanie sobotnie to jak się później okazało usterka zaworu
    ręcznego - nie otworzył się i nie było obiegu)

    Lukasz