  • Data: 2018-03-19 16:57:49
    Temat: Re: jaki polecacie nawoz na trawnik
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sobotę chodziłem trochę po ogrodzie. Mróz, ale słońce grzeje mocno,
    > śnieg wytapia wokół drzew i wszystkiego, co ponad ten śnieg wystaje.

    I u mnie - co ponad ten śnieg wystaje. Ale już nie wszystko wystaje.
    Jakoś mnie nie zastanowiło, że jeden pies - czyli suka - akurat ten
    bez futra, tak chętnie zostaje w ogrodzie, gdy pozostałe - w futrach
    jak ta lala - pędem do domu zasuwają, gdy mróz tam. Teraz patrzę -
    co ja paczę! - borówka amerykańska, agrest biały i kolorowy, takież
    porzeczki równo przy ziemi zasieczone. Suczymi siekaczami. Widać psom
    też odbija na przedwiośniu, gdy mróz trzyma, bo ta zaraza nigdy dotąd
    takiej masakry w ogrodzie nie zrobiła. Funkcjonuje potoczne - "wredna
    suka". I coś w tym jest, bo samcom takie rzeczy nie przychodzą do głowy.

    --
    collie