  • Data: 2018-03-21 16:25:16
    Temat: Re: jaki polecacie nawoz na trawnik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dirko napisał:

    > Tylko dziwi mnie, że gdy ja piszę o nawozie do trawników Ty podajesz
    > informacje o nawozie dla roślin kwitnących.

    To pewnie skutek wiosny. Ta zawsze kojarzy mi się z kwiatami.

    > Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

    Zdrowo i ekologicznie jest zajrzeć do karty produktu "Florovit Pro natura
    -- nawóz organiczno-mineralny do trawników MIKROFLORA 3 w 1". Uwaga, że
    z powodu ochrony środowiska nie należy dopuszczać, by produkt ten dostał
    się do gleby, jest i tu obecna.

    --
    Jarek