  • 1. Data: 2011-02-28 08:06:30
    Temat: Re: jaki sklep z akcesoriami meblowymi?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d67a0bf$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Jakie macie sprawdzone sklepy internetowe z akcesoriami meblowymi?
    > Kiedyś kupowałem na stronie www.stolarze.com.pl ale na razie mają jakiś
    > "remanent" :)
    > Chodzi mi o artykuły do samodzielnego wykonania szaf: prowadnice,
    > uchwyty, nóżki, wkręty, mimośrody itp.

    Akurat w tej materii to rozejrzyj sie na swoim lokalnym rynku w sklepach z
    akcesoriami itp.
    Z moich obserwacji wynika że ceny w sieci nie sa w żaden sposób atrakcyjne.
    W zeszłym tygodniu stół i lawe robiłem i np to okucie:
    http://www.domex.sklep.pl/index.php?a=opis&k=124&id=
    950

    W sklepie internetowym jak widzisz ok 7zł+ przesyka
    U mnie w sklepie stacjonarnym kupiłem za 3,15zł
    I podobnie z innymi tego typu gadżetami
    A jak juz pisze o stole: Zrobiłem stół o wymiarach 2*1metr. Koszt materiału
    wyniósł mnie 200zł + 2 godziny mojej robocizny- blaty przycinali i oklejali
    mi w sklepie- ja tylko wszystko skrecałem do kupy.
    Bardzo podobny stół(na nim się wzorowałem) w sklepie kosztuje ponad 1000zł.
    Różnica kolosalna.
    Warto więc robić samemu jak sie ma wolne popołudnie.
    Teraz robię szfę do przedpokoju- jak skończe to porównam koszty.

    Krzysiek