  • Data: 2016-11-26 19:42:43
    Temat: Re: jakie pętle podłogówki?
    Od: Janusz <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-25 o 10:35, uciu pisze:

    > radziłem się kilku osób i każdy mówił by pod meblami głównie chodzi o kuchnie,

    >wnęki na szafy suwane nie robić ogrzewania. W poradnikach też czytałem podobnie.

    Masz rację tam sie nie grzeje i ja także tam nie mam podłogówki tyle że
    moja wylewka jest oddzielona od ścian i w każdym pomieszczeniu grzeje
    nizależnie, u Ciebie tego efektu nie będzie, ciepło płytą będzie
    przenikać i grzać to co niepotrzebne.

    > Inna rzecz - u siostry jest podłogówka wszędzie i w przedpokoju "wali szwajami"

    Bo za mocno grzeje, w przedsionkach i korytarzach pętle się układa
    rzadko, nawet co 40-50cm po to aby podłoga za mocno nie grzała,
    ale jak jej to robił fachura co to wszędzie robi pętle co 10cm i jest
    git to tak ma, niestety jak oglądam zdjęcia z instalacji to pełno tego
    widzę.

    --
    Pozdr

    Janusz