  • Data: 2010-10-10 21:41:12
    Temat: Re: k=1.0 (2 szyby) a k=0,7 (3 szyby) warto ?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > Czyli rocznie przy 14m2 zyskałbym 26zł ???
    >
    > Czy coś źle policzyłem ?

    Raczej dobrze policzyłeś i miałem Ci to zrobić, tylko jakoś czasu nie
    miałem... :-)))

    > Bo jeśli mamy do czynienia z "takimi oszczędnościami" to sens zakupu
    > okien 3-szybowych nie ma sensu , no chyba że dom pasywny i grzejemy
    > prądem i itd ...
    > Ale nawet wtedy takie super ciepłe okna to raczej dla ... szpanu ?

    No nareszcie...

    Tak takie super okna, jak wiele innych gadżetów w normalnym domu to
    bardziej szpan, niż konkretne zyski - mówię o zyskach ekonomicznych, bo
    zyski w postaci satysfakcji, że się coś tam fajnego ma, to już inna
    sprawa i się w to nie wlicza :-)

    pozdr
    robercik-us