    From: "qaz" <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kapuś
    Date: Fri, 28 May 2010 15:21:43 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:htoe82$pp7$1@opal.futuro.pl...

    > "qaz" <q...@w...pl> wrote in message
    >
    > To wszystko przykre co tutaj czytam. Łączę się z tobą w bólu, bo wiem coś
    > na temat fuszerek budowlanych.
    > Powiem ci tylko tyle, że nie ma dobrego rozwiązania.
    > Napisz co ci takiego zrobili ?

    Zamówiłem gościa do gresów i zaczął b.dobrze (zresztą skończył też, do
    glazury nie mam zastrzeżeń). W czasie wylewek i pierwszej łazienki (na
    poddaszu) zaczęły się rozmowy a ściankach GK na niższej kondygnacji. No i
    to nieźle poszło lecz nie byłem czujny co do rozszerzania frontu robót, bez
    kończenia poprzednich. Panowie (by nie mieć przerw) zajęli się cekolowaniem
    i o zgrozo malowaniem w dalszej kolejności. Wszystko to niestety za moim
    przyzwoleniem. Kasa płynęła szerokim potokiem. Dość przypadkowo zabawką
    laserową odkryłem rozbieżności w pomiarach moich i majstrów (wg których
    płaciłem). Pomyłki były zawsze w tą samą stronę, co mnie nieco wkurzyło.
    Przestałem tak ochoczo płacić i żądałem (ku wielkiemu niezadowoleniu
    fachowców) kończenia poszcz. etapów.
    Większość pomieszczeń poddasza wymagała poprawek w cekolowaniu i malowaniu.
    Przymykałem oko na materiały (szły na poprawki) ale nie chciałem płacić za
    robotę ponowną. Zaczęło się napinać. Zacząłem rodzinnie malować piętro
    (nawet Bekersa kupiłem) na i wyszła sprawa źle wyszpachlowanych ścianek.

    Ale się rozwinąłem, więc mam:
    poddasze:
    - wanna odskoczyła od obudowy na 5mm miejscami
    - pęknięcia na złączach płyt GK skosów
    - skrzydła kabiny każde na swojej wysokości
    - ściany i sufit garderoby niechlujnie wyszpachlowane (tłumaczenie:- to
    przecież pomieszczenie techniczne - tylko cena salonowa była)
    piętro:
    - wanna zostawiona na korytarzu (montaż opłacony - sami wyjęli, bo bateria
    źle była podłączona)
    - bateria wanny źle zmontowana ( przecieka )
    - fatalnie wyszpachlowana toaleta (pomalowałem raz i co ujrzałem ? )
    - urwany kabel grzewczy od podłogówki ( 150 zł za wpuszczenie 120 cm w
    ścianę choć nie kazałem tego robić)
    - pęknięcie na 3m na połączeniu ścianki GK z podciągiem
    parter: (tu nie pozwoliłem już na prace - ale ... )
    - montaż drzwi w łazience bez obróbki, tylko opiankowali

    nie wspominam drobnostek, które sami usunęliśmy.

    qaz