    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kapuś
    Date: Fri, 28 May 2010 23:35:57 +0200

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:htpaqg$i34$1@news.onet.pl...

    > Jak kolwiek by nie bylo to kazdy z Was wykonawcow jest z racji funckcji
    > zobligowany do wykonywania prac w sposob zgodny ze sztuka.

    Widzisz tylko sztuka to rzecz bardzo względna.
    Zrobisz zgodnie z normami, a klient przyniesie 3 metrową łątę i kartkę
    papieru i zacznie sprawdzać czy ściany są równe.
    Albo tak jak było w moim przypadku:
    Uzgodniłem z klientem gdzie ma być grzejnik w ąłzience (na środku, nisko),
    gdzie ma być przyłącze do wanny z baterią nawannową, a później klient chciał
    na mnie wymusić przenoszenie tych punktów, stwierdzając, że jest to moja
    wina, że mu nie powiedziałem, ze tak być nie powinno, a nie powinno tak być
    wynikało tylko i wyłącznie z widzimisię jego doradców, ktrórzy nie mieli o
    tym pojęcia.
    W końcu jak już nie miał się czego czepić to zrobił ze mnie alkoholika
    obcinającego obdzierającego przewody elektryczne po to, żeby sprzedać miedź
    i przeznaczyć na alkohol.
    Było to z jego strony tak niedorzeczne, że w tym roku gość usłyszał ode mnie
    przez telefon, że w tym roku to już nie będę miał dla niego czasu.
    I gościu sobie poczeka kolejny rok z budową.

    > Nie wnikajac w szczegoly sztuka trudno uznac problemy z osadzeniem
    > podwojnej ramki czy niedbalym wyszpachlowaniem niby technicznych
    > pomieszczen. Tego nie da sie wytlumaczyc upierdliwoscia klienta.

    Znamy tylko i wyłącznie relację z jednej strony. Jak było w rzeczywistości
    tego się zapewne nie dowiemy.
    Klienci bywają bardzo różni. Jeden powie, że mu się podoba, a drugi
    stwierdzi, że jest ch...wka.
    Śmiać mi się czasami chce jak rozmawiam z klientami. Zrobiony sufit
    podwieszany pęka. Klient "wiesza psy" na wykonawcy. Pytam się czy proponował
    mu zrobienie położenie podwójnie płyt G-K. Gość mówi tak, ale przecież nie
    będzie niepotrzebnie wydawał 2 razy tyle kasy, bo wykonawca powinien zrobić
    to dobrze tak, żeby nie pękało.
    No i to czasami jest taka gadka.
    Wykonawca zaproponował mu wykonanie porządnie, poinformował, że nie będzie
    pęknięć dopiero wtedy, kiedy płyty będą położone podwójnie, uprzedził o
    fakcie, że płyty pojedynczo mogą pękać, a ten swoje, że ma być i tanio i
    dobrze.