  • Data: 2020-02-20 17:25:44
    Temat: Re: klimat
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 16:26:55 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Nie spisek tylko typowe działanie, odkąd istnieje świat.
    > Zmieniają się tylko strachy. Już w pioruny w ręku Zeusa nikt nie wierzy.

    dlatego też pytałem o uzasadnione opinie sceptyków. Wychodzi na to ze nikt ich nie
    potrafi znaleźć.
    Natomiast słowo spisek otwiera nowe mozliwości :) Tacy na przykład płaskoziemcy
    głoszą ze spisek obejmuje wszystkich naukowców i cały sektor kosmiczny - bez
    kompletnie zadnej korzysci dla tych spiskowców. Spiskują bo tak.
    Moze ty wskazesz dlaczego cały naukowy swiat spiskuje klimatycznie? Bo tak?

    b.